Efter en vecka utan träning...
Träning
  1. Medlem sedan
    Nov 1999
    #1

    Efter en vecka utan träning...

    pga förkylning och Londonresa drar jag igång igen i morgon eftermiddag med ett pulsspinningpass med tolvårige sonen (han har längtat efter att få testa och nu passade det äntligen), sedan ett skivstångspass på lördag och ett CirkelgymX på söndag. Det fullkomligen spritter i mig av träningslust!

    Hur känner ni det? Träningssugna? Skadeförföljda? Förkylda?
    Toda mi esperanza, eres tú, eres tú.
    Como lluvia fresca en mis manos
    como fuerte brisa, eres tú, eres tú.
    Así, así, eres tú.
  2. 1
    Efter en vecka utan träning... pga förkylning och Londonresa drar jag igång igen i morgon eftermiddag med ett pulsspinningpass med tolvårige sonen (han har längtat efter att få testa och nu passade det äntligen), sedan ett skivstångspass på lördag och ett CirkelgymX på söndag. Det fullkomligen spritter i mig av träningslust!

    Hur känner ni det? Träningssugna? Skadeförföljda? Förkylda?
  3. Medlem sedan
    Dec 2005
    #2
    Ja jag är förkyld. Anmäld till ett tio km lopp på lördag som jag får hoppa över. Provsprang banan för några v sedan på 50:25 så jag känner ändå att teäningen gett resultat. Skulle ha haft innebandysäsongspremiär idag också om jag varit frisk.
  4. 2
    Ja jag är förkyld. Anmäld till ett tio km lopp på lördag som jag får hoppa över. Provsprang banan för några v sedan på 50:25 så jag känner ändå att teäningen gett resultat. Skulle ha haft innebandysäsongspremiär idag också om jag varit frisk.
  5. Medlem sedan
    Nov 1999
    #3
    Skit också! Så otroligt irriterande att inte få genomföra det som varit målet... Hoppas att du kryar på dig fort!
  6. 3
    Skit också! Så otroligt irriterande att inte få genomföra det som varit målet... Hoppas att du kryar på dig fort!
  7. Medlem sedan
    Dec 2005
    #4
    Tack, hoppas också det försvinner snabbt
  8. 4
    Tack, hoppas också det försvinner snabbt
  9. Medlem sedan
    Jul 2003
    #5
    Jag är konstant träningssugen Har peppar peppar sluppit förkylningar än så länge, jätteskönt! Jag rullar på med 2-3 löppass, 2-3 styrkepass och ett simpass i veckan. I morgon ska jag testa något jag aldrig provat förut, military training! Har en jobbarkompis som instruerar i det och ska passa på att gå på ett av hennes pass när jag är på den orten nu tisd-onsd. Det ser jag fram emot
  10. 5
    Jag är konstant träningssugen Har peppar peppar sluppit förkylningar än så länge, jätteskönt! Jag rullar på med 2-3 löppass, 2-3 styrkepass och ett simpass i veckan. I morgon ska jag testa något jag aldrig provat förut, military training! Har en jobbarkompis som instruerar i det och ska passa på att gå på ett av hennes pass när jag är på den orten nu tisd-onsd. Det ser jag fram emot
  11. Medlem sedan
    May 2003
    #6
    Military Training har jag testat, kul och svinjobbigt! Vad tyckte du?
  12. 6
    Military Training har jag testat, kul och svinjobbigt! Vad tyckte du?
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar