Gravid/Föräldarledig Örebro
Träffas där ni bor
  1. Medlem sedan
    Sep 2015
    #1

    Gravid/Föräldarledig Örebro

    Hej!

    Jag heter Jessika och är 24 år gammal. Jag bor i Örebro tillsammans med min man. I februari 2016 väntar vi vårt första barn!!

    Det skulle vara roligt att komma i kontakt med fler blivande mammor i närheten som väntar barn runt samma tid. Mina väninnor har inga planer på barn än, därför skulle det vara roligt att utöka kompiskretsen! Utbyta tips ideer och erfarenheter, hitta på roliga saker helt enkelt!

    Hoppas någon nappar!
  2. 1
    Gravid/Föräldarledig Örebro Hej!

    Jag heter Jessika och är 24 år gammal. Jag bor i Örebro tillsammans med min man. I februari 2016 väntar vi vårt första barn!!

    Det skulle vara roligt att komma i kontakt med fler blivande mammor i närheten som väntar barn runt samma tid. Mina väninnor har inga planer på barn än, därför skulle det vara roligt att utöka kompiskretsen! Utbyta tips ideer och erfarenheter, hitta på roliga saker helt enkelt!

    Hoppas någon nappar!
  3. Medlem sedan
    Sep 2015
    #2
    Hej! Fanny heter jag 25 år (idag) väntar barn nr 2 med bf 7 okt. Bor i Örebro med sambon och sonen på 3 år.
  4. 2
    Hej! Fanny heter jag 25 år (idag) väntar barn nr 2 med bf 7 okt. Bor i Örebro med sambon och sonen på 3 år.
  5. Medlem sedan
    Sep 2015
    #3
    Hej! Åh vad spännande, då är det väldigt nära nu! Känns allt bra? Vad mysigt med två små!
  6. 3
    Hej! Åh vad spännande, då är det väldigt nära nu! Känns allt bra? Vad mysigt med två små!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar