Bröstoperation
Kropp & hälsa
  1. Anonym
    #1

    Bröstoperation

    Jag är så nervös så jag förgås snart! Har op tid om 2 veckor och ska då göra en bröstförstoring.

    Hade konsultation för 5 månader sedan då jag egentligen skulle göra operationen men pga högt blodtryck så ville de inte söva mig.
    De beordrade mig att kontakta vårdcentral för utredning.

    Jag gjorde så och man gjorde olika prover. Kollade njurar, blodplättar, kalium, urin mm mm men inget hittades.
    Det man då tror är att det är antingen eller en kombination av långvarig stress och ärftlighet.
    Jag fick medicinering (blodtryckssänkande) och ska gå på kontroll 2 ggr per år.
    Med medicineringen är blodtrycket normalt men jag vet inte om jag vågar göra operationen...

    Vilka risker medför det? Kommer jag vakna igen?
  2. 1
    Bröstoperation Jag är så nervös så jag förgås snart! Har op tid om 2 veckor och ska då göra en bröstförstoring.

    Hade konsultation för 5 månader sedan då jag egentligen skulle göra operationen men pga högt blodtryck så ville de inte söva mig.
    De beordrade mig att kontakta vårdcentral för utredning.

    Jag gjorde så och man gjorde olika prover. Kollade njurar, blodplättar, kalium, urin mm mm men inget hittades.
    Det man då tror är att det är antingen eller en kombination av långvarig stress och ärftlighet.
    Jag fick medicinering (blodtryckssänkande) och ska gå på kontroll 2 ggr per år.
    Med medicineringen är blodtrycket normalt men jag vet inte om jag vågar göra operationen...

    Vilka risker medför det? Kommer jag vakna igen?
  3. Medlem sedan
    Aug 2005
    #2
    Hur gick det? Hoppas allt är väl med dig idag.
  4. 2
    Hur gick det? Hoppas allt är väl med dig idag.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar