Milstolpe
Aprilbarn 2016
  1. Medlem sedan
    Aug 2015
    #1

    Milstolpe

    Om några timmar går jag in i v 12+0 och underbara andra trimestern och v 13 :-). Som jag har väntat den här gången. Efter MA i våras så har varje dag varit jobbig och så mycket oro den här gången :-(. Kan dock inte helt andas ut förrän på måndag då det är dags för KUB. Visst var det några som skulle gå den här veckan? Lycka till till er <3.

    Idag är jag också supersäker att jag kände den lill*. Satt framåtlutad vid mitt skrivbord och då gav h*n sig till känna. Jag har misstänkt förut men idag blev jag helt säker :-).
  2. 1
    Milstolpe Om några timmar går jag in i v 12+0 och underbara andra trimestern och v 13 :-). Som jag har väntat den här gången. Efter MA i våras så har varje dag varit jobbig och så mycket oro den här gången :-(. Kan dock inte helt andas ut förrän på måndag då det är dags för KUB. Visst var det några som skulle gå den här veckan? Lycka till till er <3.

    Idag är jag också supersäker att jag kände den lill*. Satt framåtlutad vid mitt skrivbord och då gav h*n sig till känna. Jag har misstänkt förut men idag blev jag helt säker :-).
  3. Medlem sedan
    Sep 2015
    #2
    Var på KUB idag, fick jättebra värden 1 risk på 20 000 vilket var det "bästa" värdet man kunde få förklarade sköterskan (läkaren?) så vi är så klart jätteglada! Så skönt att inte behöva ställas inför ett tufft beslut... En väldigt rörlig typ såg vi där inne som sprattlade och viftade med armar och ben och sen verkade lägga sig till ro och somna, lilla gulleplutten! Känns verkligen som en milstolpe!
    Jag har oxå kännt mest sprattel när jag suttit lite framåtlutad så att byxorna liksom lite kläm åt magen långt ner och nu tycker jag att jag känner varje dag!
  4. 2
    Var på KUB idag, fick jättebra värden 1 risk på 20 000 vilket var det "bästa" värdet man kunde få förklarade sköterskan (läkaren?) så vi är så klart jätteglada! Så skönt att inte behöva ställas inför ett tufft beslut... En väldigt rörlig typ såg vi där inne som sprattlade och viftade med armar och ben och sen verkade lägga sig till ro och somna, lilla gulleplutten! Känns verkligen som en milstolpe!
    Jag har oxå kännt mest sprattel när jag suttit lite framåtlutad så att byxorna liksom lite kläm åt magen långt ner och nu tycker jag att jag känner varje dag!
  5. Medlem sedan
    Aug 2015
    #3
    Men å vilka underbara nyheter. Det bästa besked man kan få. Njut nu :-)!

    Vad härligt. Jag tycker att jag har känt idag också men inte lika tydligt som igår.

    Längtar tills på måndag då vi ska gå på KUB.
  6. 3
    Men å vilka underbara nyheter. Det bästa besked man kan få. Njut nu :-)!

    Vad härligt. Jag tycker att jag har känt idag också men inte lika tydligt som igår.

    Längtar tills på måndag då vi ska gå på KUB.
  7. Medlem sedan
    Jul 2011
    #4
    Var på KUB i måndags.. Allt såg jättebra ut! All oro för att något skulle vara fel bara försvann!
    Tills igår kväll då jag började blöda Har pratat med både kvinnohälsovården på vårdcentralen och gynmottagningen på sjukhuset. Inget jag behöver vara orolig för eftersom jag inte blöder idag. Men oron finns ju..
    Thor 120612 <3
  8. 4
    Var på KUB i måndags.. Allt såg jättebra ut! All oro för att något skulle vara fel bara försvann!
    Tills igår kväll då jag började blöda Har pratat med både kvinnohälsovården på vårdcentralen och gynmottagningen på sjukhuset. Inget jag behöver vara orolig för eftersom jag inte blöder idag. Men oron finns ju..
  9. Medlem sedan
    Aug 2015
    #5
    Vad härligt med lyckat KUB-test. Men vad jobbigt att du blödde. Gå och kolla upp det så att du slipper att gå och vara orolig. Gyn kanske har svar på varför du blödde. Säkert ingen fara.
  10. 5
    Vad härligt med lyckat KUB-test. Men vad jobbigt att du blödde. Gå och kolla upp det så att du slipper att gå och vara orolig. Gyn kanske har svar på varför du blödde. Säkert ingen fara.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar