Aérosolar
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    May 2001
    #1

    Aérosolar

    för andra gången idag, det är ganska tråkigt (bör andas i masken tre gånger per dag, två olika preparat, så det tar 25 minuter varje gång). Ska gå en tvåhundrameters promenad sedan och så vila lite. Om ett par timmar kommer en sjukgymnast. Det blåser ute, men är annars soligt och fint.
  2. 1
    Aérosolar för andra gången idag, det är ganska tråkigt (bör andas i masken tre gånger per dag, två olika preparat, så det tar 25 minuter varje gång). Ska gå en tvåhundrameters promenad sedan och så vila lite. Om ett par timmar kommer en sjukgymnast. Det blåser ute, men är annars soligt och fint.
  3. Medlem sedan
    Jan 2004
    #2
    Men vad skönt att du kan göra det hemma!
  4. 2
    Men vad skönt att du kan göra det hemma!
  5. Medlem sedan
    Feb 2001
    #3
    Här är det ocksà fint sedan flera dagar.
    Hur är det med din hosta egentligen?
  6. 3
    Här är det ocksà fint sedan flera dagar.
    Hur är det med din hosta egentligen?
  7. Medlem sedan
    May 2001
    #4
    Min hosta tar aldrig slut... Jag kan inte förstå att kroppen håller på att producera så mycket slem, vilket onödigt arbete liksom ! Jag är väldigt trött på det hela.
  8. 4
    Min hosta tar aldrig slut... Jag kan inte förstå att kroppen håller på att producera så mycket slem, vilket onödigt arbete liksom ! Jag är väldigt trött på det hela.
  9. Medlem sedan
    Feb 2001
    #5
    Förstàr att du är trött...hostan ovanpà resten. Antar att de kollat alla möjliga orsaker.
    Min mamma hade en ihärdig hosta i flera àr tills jag läste en artikel i svensk tidning som berättade om sambandet mellan hosta och blodtrycksmedicin. Hon bytte medicin och hostan försvann definitivt.
    Hoppas att du snart fàr ditt vanliga liv tillbaka.
    Kram
  10. 5
    Förstàr att du är trött...hostan ovanpà resten. Antar att de kollat alla möjliga orsaker.
    Min mamma hade en ihärdig hosta i flera àr tills jag läste en artikel i svensk tidning som berättade om sambandet mellan hosta och blodtrycksmedicin. Hon bytte medicin och hostan försvann definitivt.
    Hoppas att du snart fàr ditt vanliga liv tillbaka.
    Kram
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar