deprimerande
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    Jan 2004
    #1

    deprimerande

    Svärmor kom över och hon var så negativ. Negativ över hur sonen fick sina läxor, hur alla människor är otrogna. Det är säkert så att jag inte får veta att de alla är otrogna.
  2. 1
    deprimerande Svärmor kom över och hon var så negativ. Negativ över hur sonen fick sina läxor, hur alla människor är otrogna. Det är säkert så att jag inte får veta att de alla är otrogna.
  3. Medlem sedan
    Feb 2001
    #2
    Suck för negativa personer.Svärmor ringer sambon varje dag för att prata om sjukdomar och hemskheter hon sett pà tv. Jag tycker det äter upp ens energi att lyssna pà sàdant.
  4. 2
    Suck för negativa personer.Svärmor ringer sambon varje dag för att prata om sjukdomar och hemskheter hon sett pà tv. Jag tycker det äter upp ens energi att lyssna pà sàdant.
  5. Medlem sedan
    May 2001
    #3
    Att sambon orkar lyssna, dag efter dag ! Håller han luren på en meters avstånd och pysslar med annat under tiden ?!
  6. 3
    Att sambon orkar lyssna, dag efter dag ! Håller han luren på en meters avstånd och pysslar med annat under tiden ?!
  7. Medlem sedan
    Feb 2001
    #4
    Han brukar titta pà bilannonser pà nätet samtidigt. Han fàr sällan en syl ivädret sà det är bara att làta henne rabbla pà.
  8. 4
    Han brukar titta pà bilannonser pà nätet samtidigt. Han fàr sällan en syl ivädret sà det är bara att làta henne rabbla pà.
  9. Medlem sedan
    Jan 2004
    #5
    Som tur var är inte min svärmor alltid så negativ. Hon hade nog en dålig dag men det smittar verkligen.
  10. 5
    Som tur var är inte min svärmor alltid så negativ. Hon hade nog en dålig dag men det smittar verkligen.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar