Fritt fram att skriva i ankomstgruppen
Junibarn 2016
  1. Medlem sedan
    Jan 2006
    Redax
    #1
  2. 1
    Fritt fram att skriva i ankomstgruppen Välkomna!
  3. Anonym
    #2

    plussade idag

    Lite småchockad kollar jag runt här på nätet.är gravid med nr.4. killar födda 01 o 03 dotter -13.ledsen ,glad,ledsen osv.samtidigt som detta är ett mirakel så går jag o funderar känner oro inför allt både vad det gäller det lilla livet och vårt liv vi har idag.mår dåligt över att tänka på en förlossning igen o blundar när det visas på tv.Älskar våra barn mest på hela jorden.Abort har inte känts som ett alternativ,då jag tror att jag skulle må dåligt av det mycket länge.
  4. 2
    plussade idag Lite småchockad kollar jag runt här på nätet.är gravid med nr.4. killar födda 01 o 03 dotter -13.ledsen ,glad,ledsen osv.samtidigt som detta är ett mirakel så går jag o funderar känner oro inför allt både vad det gäller det lilla livet och vårt liv vi har idag.mår dåligt över att tänka på en förlossning igen o blundar när det visas på tv.Älskar våra barn mest på hela jorden.Abort har inte känts som ett alternativ,då jag tror att jag skulle må dåligt av det mycket länge.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar