Idag är det oktober
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    May 2001
    #1

    Idag är det oktober

    solen skiner fortfarande, och jag ska nog lura ut mig på en liten promenad. Känner mig annars inte särskilt energirik.
  2. 1
    Idag är det oktober solen skiner fortfarande, och jag ska nog lura ut mig på en liten promenad. Känner mig annars inte särskilt energirik.
  3. Medlem sedan
    Feb 2001
    #2
    Jag är hemma och jobbar med tràkiga uppgifter. Kl18 skall jag hämta lillebror i skolan; han har en 8h-18h dag sà jag tycker det är lite grymt att lägga pà en timmes bussfärd ovanpà detta. Han är sà otroligt nöjd med gymnasiet, kompisarna och lärarna. Hoppas att dina tjejer är glada i sina nya skolor.Hur gàr det med dansen?
  4. 2
    Jag är hemma och jobbar med tràkiga uppgifter. Kl18 skall jag hämta lillebror i skolan; han har en 8h-18h dag sà jag tycker det är lite grymt att lägga pà en timmes bussfärd ovanpà detta. Han är sà otroligt nöjd med gymnasiet, kompisarna och lärarna. Hoppas att dina tjejer är glada i sina nya skolor.Hur gàr det med dansen?
  5. Medlem sedan
    Jan 2004
    #3
    Vad bra att han är nöjd med nya skolan.
    Här skiner också solen men sitter inne med en kopp kaffe.
  6. 3
    Vad bra att han är nöjd med nya skolan.
    Här skiner också solen men sitter inne med en kopp kaffe.
  7. Medlem sedan
    May 2001
    #4
    Härligt att lillebror är nöjd med gymnasiet ! För S är det rätt knepigt (jag tror att verkligheten med sjuka föräldrar som börjar komma ifatt henne, hon skulle behöva ha mig hemma ett tag till). Hon börjar 8 varje dag och har en 8-18-dag på måndagar, vilket jag tycker det är en väldigt häftig start på veckan.
    Dansande lillasyster är väldigt nöjd - med dansen ! Annars är högstadiet fortfarande tråkigt och läxor är blä, etc etc. Men hon verkar ha fått nya kompisar i alla fall.
  8. 4
    Härligt att lillebror är nöjd med gymnasiet ! För S är det rätt knepigt (jag tror att verkligheten med sjuka föräldrar som börjar komma ifatt henne, hon skulle behöva ha mig hemma ett tag till). Hon börjar 8 varje dag och har en 8-18-dag på måndagar, vilket jag tycker det är en väldigt häftig start på veckan.
    Dansande lillasyster är väldigt nöjd - med dansen ! Annars är högstadiet fortfarande tråkigt och läxor är blä, etc etc. Men hon verkar ha fått nya kompisar i alla fall.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar