illamående redan
Junibarn 2016
  1. Medlem sedan
    Sep 2014
    #1

    illamående redan

    Usch och fy. Mår redan illa! Det är ju hemskt det här. Ännu ingen kräkning, men det känns inte långt bort kan jag säga. Uhh!!
  2. 1
    illamående redan Usch och fy. Mår redan illa! Det är ju hemskt det här. Ännu ingen kräkning, men det känns inte långt bort kan jag säga. Uhh!!
  3. Medlem sedan
    Jan 2015
    #2
    Har också börjat må lite svagt illa nu :/

    Jag tror iofs att jag, med min bakgrund med emetofobi, har lätt att hetsa upp mig för varje illamående-känning.
  4. 2
    Har också börjat må lite svagt illa nu :/

    Jag tror iofs att jag, med min bakgrund med emetofobi, har lätt att hetsa upp mig för varje illamående-känning.
  5. Medlem sedan
    Sep 2015
    #3
    Oj, så jobbigt för dig. Otroligt att det kan gå så fort.
    Jag mår inte illa men har väldigt känsligt luktsinne så jag blir lätt äcklad av dålig eller stark lukt överlag. Är trött och kissnödig, frusen som om jag vore sjuk på kvällarna och har oerhört ömma (och växande!) bröst. Annars mår jag förvånansvärt bra men det kan ju vända när som helst...
  6. 3
    Oj, så jobbigt för dig. Otroligt att det kan gå så fort.
    Jag mår inte illa men har väldigt känsligt luktsinne så jag blir lätt äcklad av dålig eller stark lukt överlag. Är trött och kissnödig, frusen som om jag vore sjuk på kvällarna och har oerhört ömma (och växande!) bröst. Annars mår jag förvånansvärt bra men det kan ju vända när som helst...
  7. Medlem sedan
    Sep 2014
    #4
    Det här med brösten oroar jag mig för, även fast jag googlat ihjäl mig med svar som säger att det är vanligt.
    Hade nämligen jätteont i brösten i början av mina plus, men nu har det slutat! Är småöm, är öm på bröstvårtorna då jag tar där, men inte mycket mer än så.
  8. 4
    Det här med brösten oroar jag mig för, även fast jag googlat ihjäl mig med svar som säger att det är vanligt.
    Hade nämligen jätteont i brösten i början av mina plus, men nu har det slutat! Är småöm, är öm på bröstvårtorna då jag tar där, men inte mycket mer än så.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar