Mot landet och svampskogen!
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Oct 2014
    #1

    Mot landet och svampskogen!

    Efter en riktigt skön jobbdag ( sen lunch på stan med en väninna) har jag unnat mig åt det sk. begreppet " egentid" i några timmar.
    Och här hemma har jag sen packat väskorna fulla; mat, tvätt och en flaska vin så beger vi oss snart till landet ( fast vi bor nästan på landet själva) och ett riktigt hus .I dag var en perfekt dag att jobba halvtid!
    God mat i kväll ( ja ja tacos...) och svampjakt i morgon. Perfekt skön helg minsann!
  2. 1
    Mot landet och svampskogen! Efter en riktigt skön jobbdag ( sen lunch på stan med en väninna) har jag unnat mig åt det sk. begreppet " egentid" i några timmar.
    Och här hemma har jag sen packat väskorna fulla; mat, tvätt och en flaska vin så beger vi oss snart till landet ( fast vi bor nästan på landet själva) och ett riktigt hus .I dag var en perfekt dag att jobba halvtid!
    God mat i kväll ( ja ja tacos...) och svampjakt i morgon. Perfekt skön helg minsann!
  3. Medlem sedan
    May 2005
    #2
    Låter helt härligt! Jag vill också ha ett "landet".
    Vi har smygkikat lite på sommarhus i Tranås faktiskt.
  4. 2
    Låter helt härligt! Jag vill också ha ett "landet".
    Vi har smygkikat lite på sommarhus i Tranås faktiskt.
  5. Pyssling
    #3
    Vad skönt det låter att få bo i hus några dagar, som avbrott mot det andra! Njut nu ordentligt och hoppas du hittar rejält med svamp!
  6. 3
    Vad skönt det låter att få bo i hus några dagar, som avbrott mot det andra! Njut nu ordentligt och hoppas du hittar rejält med svamp!
  7. Medlem sedan
    Aug 2013
    #4
    Mot Sherwood-skogen, heter det.
  8. 4
    Mot Sherwood-skogen, heter det.
  9. Medlem sedan
    Nov 2008
    #5
    Härligt.
  10. 5
    Härligt.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar