Söndag,
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    May 2001
    #1

    Söndag,

    och nu har regnet kommit. Skulle göra en rabarberpaj, men det fanns bara två ynka rabarber kvar i trädgården, så det får bli en minivariant.
  2. 1
    Söndag, och nu har regnet kommit. Skulle göra en rabarberpaj, men det fanns bara två ynka rabarber kvar i trädgården, så det får bli en minivariant.
  3. Medlem sedan
    Jan 2004
    #2
    Tror vi får regn imorgon. Lagar lunch och funderar om jag har tillräckligt med mat.

    Sonen och mannen kommer nig hem snart från fotbollsmatch. Jag borde duscha. Gästerna kommer om en timme.
  4. 2
    Tror vi får regn imorgon. Lagar lunch och funderar om jag har tillräckligt med mat.

    Sonen och mannen kommer nig hem snart från fotbollsmatch. Jag borde duscha. Gästerna kommer om en timme.
  5. Medlem sedan
    Oct 2002
    #3
    Gott med rabarberpaj, hoppas det räckte till en smakbit åt alla. Kanske lika bra med minivariant så man inte blir så proppmätt. Här har vi haft strålande solsken och jag har fullt av äpplen på träden, men inte orkar jag baka paj för det.
  6. 3
    Gott med rabarberpaj, hoppas det räckte till en smakbit åt alla. Kanske lika bra med minivariant så man inte blir så proppmätt. Här har vi haft strålande solsken och jag har fullt av äpplen på träden, men inte orkar jag baka paj för det.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar