Här är jag,
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    May 2001
    #1

    Här är jag,

    vink, vink !
  2. 1
    Här är jag, vink, vink !
  3. Medlem sedan
    Jan 2004
    #2
    Vink vink från trött Anna. Halsonda har blivit sämre.
  4. 2
    Vink vink från trött Anna. Halsonda har blivit sämre.
  5. Medlem sedan
    May 2001
    #3
    Usch så tråkigt. Hoppas du kan få gå och lägga dig tidigt.
    Här har första omgången cellgifter satts igång. Tydligen blir det inte kontinuerligt den här gången, utan två gånger två timmar per dygn.
  6. 3
    Usch så tråkigt. Hoppas du kan få gå och lägga dig tidigt.
    Här har första omgången cellgifter satts igång. Tydligen blir det inte kontinuerligt den här gången, utan två gånger två timmar per dygn.
  7. Medlem sedan
    Oct 2002
    #4
    Hej, här är jag. Har haft en ganska pissig dag, men gläder mig åt att jag (om inget mycket oförutsett inträffar de närmaste timmarna) kommer att få somna i egen säng, vilket jag inte trodde i förmiddags. Kram till dig!
  8. 4
    Hej, här är jag. Har haft en ganska pissig dag, men gläder mig åt att jag (om inget mycket oförutsett inträffar de närmaste timmarna) kommer att få somna i egen säng, vilket jag inte trodde i förmiddags. Kram till dig!
  9. Medlem sedan
    May 2001
    #5
    Hoppas du sover gott i egen säng, och att idag blir en bättre dag. Kram tillbaks.
  10. 5
    Hoppas du sover gott i egen säng, och att idag blir en bättre dag. Kram tillbaks.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar