God morgon tisdag !
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    May 2001
    #1

    God morgon tisdag !

    Jag har just fått frukost, men hostar en del och är inte sådär jättesugen. Fick en andra påse cellgift inkopplad för ett par timmar sedan, tror dock inte att det redan är den som fått mig tappa aptiten.
    Försöker använda touchpadden med plåster på höger pek- och långfinger, det är rätt knepigt, är inte van att styra med ringfingret.
  2. 1
    God morgon tisdag ! Jag har just fått frukost, men hostar en del och är inte sådär jättesugen. Fick en andra påse cellgift inkopplad för ett par timmar sedan, tror dock inte att det redan är den som fått mig tappa aptiten.
    Försöker använda touchpadden med plåster på höger pek- och långfinger, det är rätt knepigt, är inte van att styra med ringfingret.
  3. Medlem sedan
    Jan 2004
    #2
    Godmorgon.

    Grå dag här igen och jag är glad att det är min lediga dag. Annars hade jag nog ringt in sjuk. Har ansiktsbehandling inbokat så hoppas jag inte nyser för mycket.
  4. 2
    Godmorgon.

    Grå dag här igen och jag är glad att det är min lediga dag. Annars hade jag nog ringt in sjuk. Har ansiktsbehandling inbokat så hoppas jag inte nyser för mycket.
  5. Medlem sedan
    Oct 2002
    #3
    Godmorgon! Vad eländigt att du fortfarande hostar så mycket. Har det inte alls blivit bättre?
    Jag och dottern är hemma och slappar. Hon har en massa afte i munnen igen och orkar inte gå till skolan. Lyckligtvis är det inte så illa att hon behöver bli inlagd och hon kan äta "mjuk" mat. Vi ska till sjukhuset i e.m. för läkarkoll o laserbehandling.
    Senare i e.m./kväll ska jag träffa en kompis från Universitetsstaden o ta en öl på stan - jag upptäckte via fejjan att hon var i stan. Hon ska inte tro att hon ska kunna komma hit och slippa mig.
  6. 3
    Godmorgon! Vad eländigt att du fortfarande hostar så mycket. Har det inte alls blivit bättre?
    Jag och dottern är hemma och slappar. Hon har en massa afte i munnen igen och orkar inte gå till skolan. Lyckligtvis är det inte så illa att hon behöver bli inlagd och hon kan äta "mjuk" mat. Vi ska till sjukhuset i e.m. för läkarkoll o laserbehandling.
    Senare i e.m./kväll ska jag träffa en kompis från Universitetsstaden o ta en öl på stan - jag upptäckte via fejjan att hon var i stan. Hon ska inte tro att hon ska kunna komma hit och slippa mig.
  7. Medlem sedan
    Oct 2002
    #4
    Du är så plikttrogen som är glad att du är sjuk en ledig dag istället för en jobbdag! Hoppas ansiktsbehandlingen blir behaglig.Påminner mig om att jag helt glömt att boka sådan inför min stundande Sverigeresa.
  8. 4
    Du är så plikttrogen som är glad att du är sjuk en ledig dag istället för en jobbdag! Hoppas ansiktsbehandlingen blir behaglig.Påminner mig om att jag helt glömt att boka sådan inför min stundande Sverigeresa.
  9. Medlem sedan
    May 2001
    #5
    Är du på väg till Sverige ?! Hoppas du ska göra nå't roligt !
  10. 5
    Är du på väg till Sverige ?! Hoppas du ska göra nå't roligt !
  11. Medlem sedan
    May 2001
    #6
    Hostan är verkligen jättejobbig när den sätter in. Det är lugnt i flera timmar, men sedan kommer ett anfall, och jag spottar slem och snyter mig så jag blir alldeles matt.
    Låter för övrigt väldigt jobbigt med en massa aftes, det har jag sluppit hittills. Glass ?
    Hoppas du får en trevlig kompisträff !
  12. 6
    Hostan är verkligen jättejobbig när den sätter in. Det är lugnt i flera timmar, men sedan kommer ett anfall, och jag spottar slem och snyter mig så jag blir alldeles matt.
    Låter för övrigt väldigt jobbigt med en massa aftes, det har jag sluppit hittills. Glass ?
    Hoppas du får en trevlig kompisträff !
  13. Medlem sedan
    Oct 2002
    #7
    Glass går ner. Och jag har haft en mycket trevlig kväll!
  14. 7
    Glass går ner. Och jag har haft en mycket trevlig kväll!
  15. Medlem sedan
    Oct 2002
    #8
    Japp, åker på söndag. Ska framförallt gå till frisören och så tänkte jag träffa lite vänner, bl.a. ufon.
  16. 8
    Japp, åker på söndag. Ska framförallt gå till frisören och så tänkte jag träffa lite vänner, bl.a. ufon.
  17. Medlem sedan
    May 2001
    #9
    Oj, åker du till Sverige för att gå till frisören ! Träffa vänner och ufon låter trevligt !
  18. 9
    Oj, åker du till Sverige för att gå till frisören ! Träffa vänner och ufon låter trevligt !
  19. Medlem sedan
    Oct 2002
    #10
    Jag går till frisörer här också ibland, men jag längtar till min svenska frisör som jag gick till första gången 1994 och som jag nu inte varit hos på 1 1/2 år.
  20. 10
    Jag går till frisörer här också ibland, men jag längtar till min svenska frisör som jag gick till första gången 1994 och som jag nu inte varit hos på 1 1/2 år.
  21. Medlem sedan
    Feb 2001
    #11
    Lyxfruar fràn utlandet tar privata jeten för att gà pà frissan i hemlandet ;-)
    Min frissa är 50m längre ner pà gatan sà jag behöver inte ens be min privatchaufför att skjutsa mig dit.
    Hälsa ufon!!!
  22. 11
    Lyxfruar fràn utlandet tar privata jeten för att gà pà frissan i hemlandet ;-)
    Min frissa är 50m längre ner pà gatan sà jag behöver inte ens be min privatchaufför att skjutsa mig dit.
    Hälsa ufon!!!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar