Fosterrörelser
Gravidsnack
  1. Medlem sedan
    Oct 2015
    #1

    Fosterrörelser

    Hej alla.
    Jag är gravid i v20(19+2) jag har ej kännt någon typ av fosterrörelser än. Inte ens det där fladdret folk pratar om.. Hur/var är det för er andra?
    Vi ska på RUL om några dagar och till saken hör att vi haft ett missfall sedan innan.
  2. 1
    Fosterrörelser Hej alla.
    Jag är gravid i v20(19+2) jag har ej kännt någon typ av fosterrörelser än. Inte ens det där fladdret folk pratar om.. Hur/var är det för er andra?
    Vi ska på RUL om några dagar och till saken hör att vi haft ett missfall sedan innan.
  3. Medlem sedan
    Jan 2011
    #2

    Fosterrörelser

    Förstår att det är oroande att inte ha känt något vid det laget. Det är väldigt olika när man börjar känna och har man moderkakan i framvägg så kan det göra att man inte känner sparkar och rörelser lika lätt. Så det kan ju vara en förklaring. Men om du ska på RUL snart så kommer du få veta hur det står till i magen. Då ser man ju även bebisen röra sig, även om det inte känns ?
  4. 2
    Fosterrörelser Förstår att det är oroande att inte ha känt något vid det laget. Det är väldigt olika när man börjar känna och har man moderkakan i framvägg så kan det göra att man inte känner sparkar och rörelser lika lätt. Så det kan ju vara en förklaring. Men om du ska på RUL snart så kommer du få veta hur det står till i magen. Då ser man ju även bebisen röra sig, även om det inte känns ?
  5. Medlem sedan
    Sep 2015
    #3
    Hej! Jag är i v24 och har känt fladder och rörelser sen vecka 16. Men min moderkaka ligger i hög framvägg så min bebis har mycket plats att sparka på så de både känns och syns
  6. 3
    Hej! Jag är i v24 och har känt fladder och rörelser sen vecka 16. Men min moderkaka ligger i hög framvägg så min bebis har mycket plats att sparka på så de både känns och syns
  7. Medlem sedan
    Oct 2015
    #4
    Hej, jag är också i vecka 20 och har ännu inte känt något, men fostret rörde sig en massa när vi var på ultraljud förra veckan, så jaga inte upp dig i onödan.
  8. 4
    Hej, jag är också i vecka 20 och har ännu inte känt något, men fostret rörde sig en massa när vi var på ultraljud förra veckan, så jaga inte upp dig i onödan.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar