Mindre trött idag,
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    May 2001
    #1

    Mindre trött idag,

    jag har ätit litet frukost och har redan (!) tvättat mig och bytt pyjamas. Det har gått 24 timmar sedan senaste cellgifterna, så det är nog därför jag känner mig lite bättre. Får nya cellgifter kl.18 ikväll, och sedan tror jag att det är den sista omgången (för den här gången...) imorgon bitti kl.6. Så jag räknar med en sämre dag imorgon igen. Vi får väl se. Ute är det sol och lätta moln, vilket alltid är trevligare att titta på än regn och dimma.
  2. 1
    Mindre trött idag, jag har ätit litet frukost och har redan (!) tvättat mig och bytt pyjamas. Det har gått 24 timmar sedan senaste cellgifterna, så det är nog därför jag känner mig lite bättre. Får nya cellgifter kl.18 ikväll, och sedan tror jag att det är den sista omgången (för den här gången...) imorgon bitti kl.6. Så jag räknar med en sämre dag imorgon igen. Vi får väl se. Ute är det sol och lätta moln, vilket alltid är trevligare att titta på än regn och dimma.
  3. Medlem sedan
    Feb 2001
    #2
    Skönt att höra att det är lite bättre. Önskar dig en fin dag med nàgra trevliga besök.
    Här är allt väl. Lördagsprogrammet är lite späckat i min smak..börjar kl 7.00 pà gymnasiet med skjuts till Englandsbussen och avslutas antagliegen sent pà vattenskidsklubbens avslutningsfest 5 mil härifràn. Storebror kommer hem i kväll.Han är en ny person och jag är förundrad.. lilla humöret finns i bakgrunden men efter mànga allvarliga diskussioner med honom sen i somras sà verkar polletten ha ramlat ner lite eller sà hàller han kanske att bli vuxen? 21 om en vecka...
  4. 2
    Skönt att höra att det är lite bättre. Önskar dig en fin dag med nàgra trevliga besök.
    Här är allt väl. Lördagsprogrammet är lite späckat i min smak..börjar kl 7.00 pà gymnasiet med skjuts till Englandsbussen och avslutas antagliegen sent pà vattenskidsklubbens avslutningsfest 5 mil härifràn. Storebror kommer hem i kväll.Han är en ny person och jag är förundrad.. lilla humöret finns i bakgrunden men efter mànga allvarliga diskussioner med honom sen i somras sà verkar polletten ha ramlat ner lite eller sà hàller han kanske att bli vuxen? 21 om en vecka...
  5. Medlem sedan
    Oct 2002
    #3
    Gläder mig åt att du verkar må hyfsat efter omständigheterna och att det snart är sista påsen för den här gången. Här has det ätits lite pumpasoppa (medtagen hemifrån) och jag hyser förhoppningar om utsläpp i morgon.
  6. 3
    Gläder mig åt att du verkar må hyfsat efter omständigheterna och att det snart är sista påsen för den här gången. Här has det ätits lite pumpasoppa (medtagen hemifrån) och jag hyser förhoppningar om utsläpp i morgon.
  7. Medlem sedan
    Jan 2004
    #4
    Hej hej

    Solen skiner och det är fredag. Kan inte bli mycket bättre än så.
    Har lyckats boka trampolinparty till Emma. Kostar en förmögenhet men slipper fixa här hemma.
    Vad skönt att du mår bättre idag.
  8. 4
    Hej hej

    Solen skiner och det är fredag. Kan inte bli mycket bättre än så.
    Har lyckats boka trampolinparty till Emma. Kostar en förmögenhet men slipper fixa här hemma.
    Vad skönt att du mår bättre idag.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar