Uppenbarligen har Kerstmärta...
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Aug 2013
    #1

    Uppenbarligen har Kerstmärta...

    ...avregistrerat sig. Av vilken orsak har väl inte framgått någonstans, men det var ju tråkigt.
    Vad är en cyniker? En man som vet priset på allt och värdet på ingenting.
    (Oscar Wilde)
  2. 1
    Uppenbarligen har Kerstmärta... ...avregistrerat sig. Av vilken orsak har väl inte framgått någonstans, men det var ju tråkigt.
  3. Medlem sedan
    Aug 2013
    #2
    Ni får komma tillbaka, både Salander och Kerstimärta! (Annars är det snart bara iggare kvar .)
  4. 2
    Ni får komma tillbaka, både Salander och Kerstimärta! (Annars är det snart bara iggare kvar .)
  5. Medlem sedan
    May 2004
    #3

    Ja återigen en till i ringar till..

    den enormt goda stämning som många här om och om igen upprätthåller.
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  6. 3
    Ja återigen en till i ringar till.. den enormt goda stämning som många här om och om igen upprätthåller.
  7. Medlem sedan
    Oct 2014
    #4
    vad tråkigt!
    Jag hoppas de båda bara pausar och kommer tillbaka snart.
  8. 4
    vad tråkigt!
    Jag hoppas de båda bara pausar och kommer tillbaka snart.
  9. Medlem sedan
    May 2004
    #5

    absolut och dom med...

    bruna tungor med. Men det smakar nog gott i vissa kretsar.
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  10. 5
    absolut och dom med... bruna tungor med. Men det smakar nog gott i vissa kretsar.
  11. Medlem sedan
    Aug 2013
    #6
    Tja, jag kan inte påstå att jag längtar efter några bruna tungor, men jag skulle personligen inte igga dem heller. Det är bara att sakligt argumentera emot.
  12. 6
    Tja, jag kan inte påstå att jag längtar efter några bruna tungor, men jag skulle personligen inte igga dem heller. Det är bara att sakligt argumentera emot.
  13. Medlem sedan
    Jan 2004
    #7
    Hon och jag kom inte alltid överens men jag hoppas också att hon kommer tillbaka. Det behövs folk här för att sidan ska kunna vara kvar.
  14. 7
    Hon och jag kom inte alltid överens men jag hoppas också att hon kommer tillbaka. Det behövs folk här för att sidan ska kunna vara kvar.
  15. Medlem sedan
    Apr 2001
    #8
    Kanske bara en tillfällig paus får man hoppas. Tråkigt om allt utarmas, de tidigare rätt frekventa diskussionerna inne på Fråga mammor (som fö har upphört helt) är stendöda numer.
  16. 8
    Kanske bara en tillfällig paus får man hoppas. Tråkigt om allt utarmas, de tidigare rätt frekventa diskussionerna inne på Fråga mammor (som fö har upphört helt) är stendöda numer.
  17. Medlem sedan
    Jun 2005
    #9

    Tråkigt

    oavsett om man är sams eller inte så är det trist när någon försvinner.

    Denna sidan är ett spöke.Förr var det metervis med nytt om man så bara gått på toaletten.

    nu?

    Inget på flera timmar ibland ju.
    Medgång gör vänner, motgång prövar dem.

  18. 9
    Tråkigt oavsett om man är sams eller inte så är det trist när någon försvinner.

    Denna sidan är ett spöke.Förr var det metervis med nytt om man så bara gått på toaletten.

    nu?

    Inget på flera timmar ibland ju.
  19. Medlem sedan
    Nov 2008
    #10
    Håller inte med att sidan är ett spöke, de andra är men inte oäf. Skriv lite själv då?
  20. 10
    Håller inte med att sidan är ett spöke, de andra är men inte oäf. Skriv lite själv då?
  21. Medlem sedan
    May 2004
    #11

    Absolut att sidan har förvandats till...

    ett spöke, sidan och sajten är inte ens 5% av den aktivitet som var här förr. Men visst har man dykt upp här de senaste åren och märkt att inläggen har ökat från 5 inlägg per dag till 7 då tycker man säkert att det är stortdåd.

    Förr skrevs det flera sidor om dagen, rövslickarna var få och mångfalden av människor var långt större.
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  22. 11
    Absolut att sidan har förvandats till... ett spöke, sidan och sajten är inte ens 5% av den aktivitet som var här förr. Men visst har man dykt upp här de senaste åren och märkt att inläggen har ökat från 5 inlägg per dag till 7 då tycker man säkert att det är stortdåd.

    Förr skrevs det flera sidor om dagen, rövslickarna var få och mångfalden av människor var långt större.
  23. Medlem sedan
    Nov 2008
    #12
    Jo men numera får man inte skriva något, med risk att att någon lättkränkt blir arg. Helst ska alla tycka lika om allt. Och då blir det genast lite mindre att skriva om också.
  24. 12
    Jo men numera får man inte skriva något, med risk att att någon lättkränkt blir arg. Helst ska alla tycka lika om allt. Och då blir det genast lite mindre att skriva om också.
  25. Medlem sedan
    Aug 2006
    #13
    Det är lite lustigt, ger man mothugg så är man elak men ger man medhåll är man rumpeslickare. Den där röven är alltid bak...

    Själv är jag periodare här och jag upplever forumet som sådant med. Ibland är det stendött och ibland händer det en hel del.
  26. 13
    Det är lite lustigt, ger man mothugg så är man elak men ger man medhåll är man rumpeslickare. Den där röven är alltid bak...

    Själv är jag periodare här och jag upplever forumet som sådant med. Ibland är det stendött och ibland händer det en hel del.
  27. Medlem sedan
    Nov 2008
    #14
    Ja den där jävla röven...
  28. 14
    Ja den där jävla röven...
  29. Medlem sedan
    Aug 2006
    #15
    Ja den är bra att ha att sitta på eller som stötdämpning när man ramlar men ibland är den ett gissel.
  30. 15
    Ja den är bra att ha att sitta på eller som stötdämpning när man ramlar men ibland är den ett gissel.
  31. Medlem sedan
    Nov 2008
    #16
    Shake that ass for me...💃
  32. 16
    Shake that ass for me...💃
  33. Medlem sedan
    Aug 2006
    #17
    Vågar inte, då blir omgivningen sjösjuk.
  34. 17
    Vågar inte, då blir omgivningen sjösjuk.
  35. Medlem sedan
    Aug 2006
    #18
    Det försvann ju nån härom veckan också efter att ha känt sig illa bemött men den verkar inte vara så viktig att få tillbaka. Men det är absolut INGEN skillnad på folk och folk 😃
  36. 18
    Det försvann ju nån härom veckan också efter att ha känt sig illa bemött men den verkar inte vara så viktig att få tillbaka. Men det är absolut INGEN skillnad på folk och folk 😃
  37. Medlem sedan
    Aug 2013
    #19
    Briana? Eller vem?
  38. 19
    Briana? Eller vem?
  39. Medlem sedan
    Aug 2006
    #20
    Så hette h*n kanske.
  40. 20
    Så hette h*n kanske.
Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar