Man lär sig nåt nytt varje dag.
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Aug 2006
    #1

    Man lär sig nåt nytt varje dag.

    Nästan Idag har jag lät mig att Liechtensteins nationalsång har samma melodi som Storbrittaniens. Bara en sån sak.

    Vad har ni lärt er idag?
  2. 1
    Man lär sig nåt nytt varje dag. Nästan Idag har jag lät mig att Liechtensteins nationalsång har samma melodi som Storbrittaniens. Bara en sån sak.

    Vad har ni lärt er idag?
  3. Medlem sedan
    Oct 2014
    #2
    där ser man!
    Vete fasen om jag lärt mig något nytt nu mer än att jag borde lagt mig för minst en timme sen.
    Hm jo att kopparrör är skitdyra
  4. 2
    där ser man!
    Vete fasen om jag lärt mig något nytt nu mer än att jag borde lagt mig för minst en timme sen.
    Hm jo att kopparrör är skitdyra
  5. Medlem sedan
    Aug 2013
    #3
    Att Leif G W Persson är feminist, enligt Ebba Witt Brattström.
  6. 3
    Att Leif G W Persson är feminist, enligt Ebba Witt Brattström.
  7. Medlem sedan
    Aug 2006
    #4
    Jag vill inte veta hur dyrt... trots att det bara behövdes några meter här
  8. 4
    Jag vill inte veta hur dyrt... trots att det bara behövdes några meter här
  9. Medlem sedan
    Aug 2013
    #5
    Nu, sedan Elisabeth II har kommit upp i åren, har de förresten ändrat texten i nationalsången till "God shave the queen".
  10. 5
    Nu, sedan Elisabeth II har kommit upp i åren, har de förresten ändrat texten i nationalsången till "God shave the queen".
  11. Medlem sedan
    Oct 2014
    #6
    ah men meter var bara en faktor...sen berodde det på typ 100 andra faktorer som allt i från vilken krökning du har på rören och om du vill att de ska läcka lite eller mycket eller om de behöver kartor från stadsbyggnadskontoret eller inte och ja vad mer....jo om om solen står i zenit när du gräver ner dem i myllan under fullmåne eller vanlig måne. typ
  12. 6
    ah men meter var bara en faktor...sen berodde det på typ 100 andra faktorer som allt i från vilken krökning du har på rören och om du vill att de ska läcka lite eller mycket eller om de behöver kartor från stadsbyggnadskontoret eller inte och ja vad mer....jo om om solen står i zenit när du gräver ner dem i myllan under fullmåne eller vanlig måne. typ
  13. Medlem sedan
    Apr 2001
    #7
    Att man ska frysa en del kärnor innan man planterar dem. Hade jag ingen aning om.
  14. 7
    Att man ska frysa en del kärnor innan man planterar dem. Hade jag ingen aning om.
  15. Medlem sedan
    Nov 1998
    #8
    Vilka kärnor är det? Har jag inte hört talas om.
  16. 8
    Vilka kärnor är det? Har jag inte hört talas om.
  17. Medlem sedan
    Apr 2001
    #9
    Ska du testa att sätta t.ex. plommon från kärnor ska de in i frysen för att få en skjuts i grodden. Sen vet man ju inte om det alls blir plommon till slut men det vore ju kul att testa. Avocado skulle man också slänga in i frysen först.
  18. 9
    Ska du testa att sätta t.ex. plommon från kärnor ska de in i frysen för att få en skjuts i grodden. Sen vet man ju inte om det alls blir plommon till slut men det vore ju kul att testa. Avocado skulle man också slänga in i frysen först.
  19. Medlem sedan
    May 2005
    #10
    Lite smått och gott. Man lär sig något varje dag. Just igår lärde jag mig en juridisk sak. Ska inte tråka ut någon med vad.
  20. 10
    Lite smått och gott. Man lär sig något varje dag. Just igår lärde jag mig en juridisk sak. Ska inte tråka ut någon med vad.
  21. Medlem sedan
    Mar 2003
    #11
    Att ett skottkärrehjul kostar 120 kr mer än en helt ny skottkärra (identiska hjul). Galet!!!
  22. 11
    Att ett skottkärrehjul kostar 120 kr mer än en helt ny skottkärra (identiska hjul). Galet!!!
  23. Medlem sedan
    Aug 2013
    #12
    Inte att undra över, att vi gör slut på jordens resurser...
  24. 12
    Inte att undra över, att vi gör slut på jordens resurser...
  25. Medlem sedan
    Mar 2003
    #13
    Ja, eller hur? Helt tokigt!
  26. 13
    Ja, eller hur? Helt tokigt!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar