Så redo för ny vecka
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Oct 2014
    #1

    Så redo för ny vecka

    Kortvecka framför mig jobbmässigt och två riktigt intressanta dagar i början av veckan.
    Förberett mig inför en presentation och skulle säkert kunna fila lite till på den men stänger ner o känner mig nöjd.
    Batterierna laddade mentalt efter en skön dag som avslutades med att jag fick presenter av en vän jag blev glad över. 😊
    Klockan ställd på lite för tidigt i morgon men behöver tid att komma i ordning inför dagen .
    Kläder framlagda. Gympapåsa packade.
    Så nu kan veckan komma !
  2. 1
    Så redo för ny vecka Kortvecka framför mig jobbmässigt och två riktigt intressanta dagar i början av veckan.
    Förberett mig inför en presentation och skulle säkert kunna fila lite till på den men stänger ner o känner mig nöjd.
    Batterierna laddade mentalt efter en skön dag som avslutades med att jag fick presenter av en vän jag blev glad över. 😊
    Klockan ställd på lite för tidigt i morgon men behöver tid att komma i ordning inför dagen .
    Kläder framlagda. Gympapåsa packade.
    Så nu kan veckan komma !
  3. Medlem sedan
    Aug 2013
    #2
    Med lite tur är jag för förkyld för att gå till jobbet i morgon.
  4. 2
    Med lite tur är jag för förkyld för att gå till jobbet i morgon.
  5. Medlem sedan
    Aug 2013
    #3
    Tyvärr kände jag mig i stridbart skick i morse och jag gick därför iväg till jobbet. Efterhand ökade dock min hosta och mosigheten i huvudet, så sannolikt borde jag ha stannat hemma. Återstår att se i vilket skick jag är i morgon.
  6. 3
    Tyvärr kände jag mig i stridbart skick i morse och jag gick därför iväg till jobbet. Efterhand ökade dock min hosta och mosigheten i huvudet, så sannolikt borde jag ha stannat hemma. Återstår att se i vilket skick jag är i morgon.
  7. Medlem sedan
    Aug 2013
    #4
    Det är ju ett elände det här att man känner sig friskare på morgonen än senare. Nu har jag arbetat en dag till bara för det. Bortkastad sjukdom, den här förkylningen.
  8. 4
    Det är ju ett elände det här att man känner sig friskare på morgonen än senare. Nu har jag arbetat en dag till bara för det. Bortkastad sjukdom, den här förkylningen.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar