Vet ni vad som stod vid min dörr i dag!
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Oct 2014
    #1

    Vet ni vad som stod vid min dörr i dag!

    Som jag skrev för ett tag sen så tittade jag på ett par stövlar till hösten. Ett par i en lite höstigare färg med blommor på. Men avstod ( lite köpstopp eller i alla fall ganska restriktiv) då de var lite för dyra just nu och jag egentligen inte behöver dem.
    Och i dag så står det ett fint paket med blommor på och ett maskinskrivet kort med texten
    " Till dig. Du är värd att gå i blommiga skor"
    Det har hänt förr att jag/ vi fått saker av personer vi inte vetat vem det kommer i från, bland annat ett fint vin och makens favorit whisky
    Jag har mina aningar vem det kan vara ifrån, men personen nekar.
    Men jäklar vad glad jag blev i dag i alla fall för mina röda nya blommiga kängor!
  2. 1
    Vet ni vad som stod vid min dörr i dag! Som jag skrev för ett tag sen så tittade jag på ett par stövlar till hösten. Ett par i en lite höstigare färg med blommor på. Men avstod ( lite köpstopp eller i alla fall ganska restriktiv) då de var lite för dyra just nu och jag egentligen inte behöver dem.
    Och i dag så står det ett fint paket med blommor på och ett maskinskrivet kort med texten
    " Till dig. Du är värd att gå i blommiga skor"
    Det har hänt förr att jag/ vi fått saker av personer vi inte vetat vem det kommer i från, bland annat ett fint vin och makens favorit whisky
    Jag har mina aningar vem det kan vara ifrån, men personen nekar.
    Men jäklar vad glad jag blev i dag i alla fall för mina röda nya blommiga kängor!
  3. Pyssling
    #2
    Oj, vilken överraskning, förstår att du blev glad!

    Jag skulle vara sjukt nyfiken på vem det var i ifrån. Vi har aldrig fått något anonymt vad jag kan komma ihåg, men vi har fått saker ifrån folk där vi vetat vem som ger.
    Jättekul att få något så där oväntat, och något du verkligen ville ha också, härligt
  4. 2
    Oj, vilken överraskning, förstår att du blev glad!

    Jag skulle vara sjukt nyfiken på vem det var i ifrån. Vi har aldrig fått något anonymt vad jag kan komma ihåg, men vi har fått saker ifrån folk där vi vetat vem som ger.
    Jättekul att få något så där oväntat, och något du verkligen ville ha också, härligt
  5. Medlem sedan
    Oct 2014
    #3

    De saker vi fått

    Är alltid mycket personliga så det måste vara någon som verkligen känner oss o i synnerhet mig o min smak💕
  6. 3
    De saker vi fått Är alltid mycket personliga så det måste vara någon som verkligen känner oss o i synnerhet mig o min smak💕
  7. Medlem sedan
    Jun 2004
    #4
    Vad kul att få en sådan överraskning :-) men jag hade blivit galen av nyfikenhet om jag inte fått reda på vem det var som lämnat presenten :-)
  8. 4
    Vad kul att få en sådan överraskning :-) men jag hade blivit galen av nyfikenhet om jag inte fått reda på vem det var som lämnat presenten :-)
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar