när försvinner alla dåliga symtom?
Junibarn 2016
  1. Medlem sedan
    Oct 2015
    #1

    när försvinner alla dåliga symtom?

    Är det bara jag som tycker att detta är en pers? Känner ingen glädje
    Mår så dåligt. Utmattad, febrig,spyr uttorkad ,mår illa av all mat å vatten . Klökningar av alla lukter.
    Nu känner jag att jag inte vill detta mer!!! Inte värt det.
    Vaknar mitt i natten å håller på å svimma pga tom mage. Äter äpplen halvt sovandes.
    Kommer detta ändras??? Hur kan man gå från ingen aptit alls till att börja äta mycket som de flesta gravida gör.
    När börjar man må bättre? ???
    Gick in i v 9 idag
  2. 1
    när försvinner alla dåliga symtom? Är det bara jag som tycker att detta är en pers? Känner ingen glädje
    Mår så dåligt. Utmattad, febrig,spyr uttorkad ,mår illa av all mat å vatten . Klökningar av alla lukter.
    Nu känner jag att jag inte vill detta mer!!! Inte värt det.
    Vaknar mitt i natten å håller på å svimma pga tom mage. Äter äpplen halvt sovandes.
    Kommer detta ändras??? Hur kan man gå från ingen aptit alls till att börja äta mycket som de flesta gravida gör.
    När börjar man må bättre? ???
    Gick in i v 9 idag
  3. Medlem sedan
    Jul 2013
    #2
    Citat Ursprungligen postat av VloS Visa inlägg
    Är det bara jag som tycker att detta är en pers? Känner ingen glädje
    Mår så dåligt. Utmattad, febrig,spyr uttorkad ,mår illa av all mat å vatten . Klökningar av alla lukter.
    Nu känner jag att jag inte vill detta mer!!! Inte värt det.
    Vaknar mitt i natten å håller på å svimma pga tom mage. Äter äpplen halvt sovandes.
    Kommer detta ändras??? Hur kan man gå från ingen aptit alls till att börja äta mycket som de flesta gravida gör.
    När börjar man må bättre? ???
    Gick in i v 9 idag
    Jag kände likadant för någon vecka sedan. Mår mycket sämre nu än med första barnet. Däremot vände det i början av v 11. Nu går jag strax in i v 12 och illamåendet och magknipen har nästan släppt helt! Jag är fortfarande trött, men det kan jag hantera. Hoppas det släpper för dig snart!
  4. 2
    Citat Ursprungligen postat av VloS Visa inlägg
    Är det bara jag som tycker att detta är en pers? Känner ingen glädje
    Mår så dåligt. Utmattad, febrig,spyr uttorkad ,mår illa av all mat å vatten . Klökningar av alla lukter.
    Nu känner jag att jag inte vill detta mer!!! Inte värt det.
    Vaknar mitt i natten å håller på å svimma pga tom mage. Äter äpplen halvt sovandes.
    Kommer detta ändras??? Hur kan man gå från ingen aptit alls till att börja äta mycket som de flesta gravida gör.
    När börjar man må bättre? ???
    Gick in i v 9 idag
    Jag kände likadant för någon vecka sedan. Mår mycket sämre nu än med första barnet. Däremot vände det i början av v 11. Nu går jag strax in i v 12 och illamåendet och magknipen har nästan släppt helt! Jag är fortfarande trött, men det kan jag hantera. Hoppas det släpper för dig snart!
  5. Medlem sedan
    Sep 2015
    #3
    Så jobbigt för dig, förstår att det måste vara näst intill outhärdligt. Men du, det brukar verkligen bli bättre runt vecka 12. Håll ut!
    Kram
  6. 3
    Så jobbigt för dig, förstår att det måste vara näst intill outhärdligt. Men du, det brukar verkligen bli bättre runt vecka 12. Håll ut!
    Kram
  7. Medlem sedan
    Oct 2015
    #4
    HOPPAS verkligen det släpper! Vill inte låta gnällig men trodde inte att en graviditet skulle kännas som en sjukdom!
    Ringde 1177 idag och de sa att jag ska ringa barnmorskan imorgon och be om en tidigare tid än torsdag som är min inskrivning.
    Fick lite bruna flytningar idag.... brösten gör inte ont längre. Är så orolig över missfall.
  8. 4
    HOPPAS verkligen det släpper! Vill inte låta gnällig men trodde inte att en graviditet skulle kännas som en sjukdom!
    Ringde 1177 idag och de sa att jag ska ringa barnmorskan imorgon och be om en tidigare tid än torsdag som är min inskrivning.
    Fick lite bruna flytningar idag.... brösten gör inte ont längre. Är så orolig över missfall.
  9. Medlem sedan
    Oct 2015
    #5
    Hoppas också det!!!
    Tack för ditt stöd
  10. 5
    Hoppas också det!!!
    Tack för ditt stöd
  11. Medlem sedan
    Jul 2013
    #6
    Åh, jag håller verkligen tummarna för dig! Stå på dig och kräv ett besök med ultraljud redan idag. Kram! 💜
  12. 6
    Åh, jag håller verkligen tummarna för dig! Stå på dig och kräv ett besök med ultraljud redan idag. Kram! 💜
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar