Hej ! Vad gör ni ?
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Nov 2008
    #1

    Hej ! Vad gör ni ?

    Känner igen en hel del nick, kul 😃
    Kikade in här för några dagar sedan, första gången på lääänge !
    "I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best." — Marilyn Monroe


    Bloggen är uppdaterad 16/9-13
  2. 1
    Hej ! Vad gör ni ? Känner igen en hel del nick, kul 😃
    Kikade in här för några dagar sedan, första gången på lääänge !
  3. Medlem sedan
    Aug 1998
    Forumvärd
    #2

    Det vanliga

    Litet roligt, litet tjafsande, litet spännande, litet sorgligt. Ungefär så som Aff brukar vara.
    Eller menar du specifikt vad just jag gör? Jag är just nu glad över att jag fått en grabb in i ett normalt dygnsschema igen, han har nog t.o.m redan somnat och DET är stor skillnad mot hur det brukade vara!

    Vem som helst kan bli förlåten när de haft fel.
    Det svåra är att bli förlåten för att du har haft rätt!

    Värd hos Allt för Föräldrar
  4. 2
    Det vanliga Litet roligt, litet tjafsande, litet spännande, litet sorgligt. Ungefär så som Aff brukar vara.
    Eller menar du specifikt vad just jag gör? Jag är just nu glad över att jag fått en grabb in i ett normalt dygnsschema igen, han har nog t.o.m redan somnat och DET är stor skillnad mot hur det brukade vara!
  5. Medlem sedan
    Jul 2003
    #3
    Jag jobbar... skriver underlag till en fackförhandling. Tar nog resten av kvällen
  6. 3
    Jag jobbar... skriver underlag till en fackförhandling. Tar nog resten av kvällen
  7. Medlem sedan
    Nov 2008
    #4
    Jag menade nog specifikt, men det är kul med en allmän Aff-uppdatering också 😊
  8. 4
    Jag menade nog specifikt, men det är kul med en allmän Aff-uppdatering också 😊
  9. Medlem sedan
    Nov 2008
    #5
    Det låter inte jättekul men du ser nöjd ut med tanke på smileyn 😊
  10. 5
    Det låter inte jättekul men du ser nöjd ut med tanke på smileyn 😊
  11. Medlem sedan
    Oct 2014
    #6

    Hej kul att se dig

    Just nu ?
    Sitter och skriver på en presentation inför en jobbar och förbereder inför en liten kongress jag ska hålla i nästa vecka.
    Men jag tror jag ska ge upp inför i kväll och titta på lite tv för att vila hjärnan ett tag ☺
  12. 6
    Hej kul att se dig Just nu ?
    Sitter och skriver på en presentation inför en jobbar och förbereder inför en liten kongress jag ska hålla i nästa vecka.
    Men jag tror jag ska ge upp inför i kväll och titta på lite tv för att vila hjärnan ett tag ☺
  13. Medlem sedan
    May 2004
    #7

    Hello...

    gör inte så mycket, dumsurfar, kollar på fotbollen med ett halvt öga.

    Välkommen hit igen.
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  14. 7
    Hello... gör inte så mycket, dumsurfar, kollar på fotbollen med ett halvt öga.

    Välkommen hit igen.
  15. Medlem sedan
    Nov 2008
    #8
    Hej 😃
    Det låter spännande !
    Jag har jobbat inatt så jag har inte gjort så mycket idag, bakade matbröd för en stund sen och nu ligger jag i soffan.
  16. 8
    Hej 😃
    Det låter spännande !
    Jag har jobbat inatt så jag har inte gjort så mycket idag, bakade matbröd för en stund sen och nu ligger jag i soffan.
  17. Medlem sedan
    Nov 2008
    #9
    Lite som vanligt alltså ? 😉
    Tackar ! Får se hur länge jag hänger kvar den här gången...
  18. 9
    Lite som vanligt alltså ? 😉
    Tackar ! Får se hur länge jag hänger kvar den här gången...
  19. Medlem sedan
    May 2004
    #10

    Hehe typ...

    ja hoppas, det behövs verkligen lite nytt här nu. Vi andra håller på att torka ihop precis.
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  20. 10
    Hehe typ... ja hoppas, det behövs verkligen lite nytt här nu. Vi andra håller på att torka ihop precis.
  21. Medlem sedan
    Jan 2004
    #11
    Hej på dig
    När du skrev ditt inlägg satt jag i soffan, stickade och kollade på Harry Potter. Hann inte kolla klart eftersom jag lovat mig själv att vara i säng senast 22.30 på vardagar så jag får väl kolla resten nån annan dag. Nu ska jag sova

    Häng kvar hörru, vi behöver fler som skriver här
  22. 11
    Hej på dig
    När du skrev ditt inlägg satt jag i soffan, stickade och kollade på Harry Potter. Hann inte kolla klart eftersom jag lovat mig själv att vara i säng senast 22.30 på vardagar så jag får väl kolla resten nån annan dag. Nu ska jag sova

    Häng kvar hörru, vi behöver fler som skriver här
  23. Medlem sedan
    Nov 1999
    #12
    Hallo kul att se dig.
    Jag har pratat med min kära mamma i telefon i kväll. Snart ska jag lägga mig och kolla på 1-2 avsnitt av Bones tänkte jag.
  24. 12
    Hallo kul att se dig.
    Jag har pratat med min kära mamma i telefon i kväll. Snart ska jag lägga mig och kolla på 1-2 avsnitt av Bones tänkte jag.
  25. Medlem sedan
    Nov 1999
    #13
    Christopher vad roligt att höra om din grabb, jag vet att du haft det kämpigt.
  26. 13
    Christopher vad roligt att höra om din grabb, jag vet att du haft det kämpigt.
  27. Medlem sedan
    Jan 1999
    #14
    Jag kom precis hem från folkdansträningen, innan var jag på möte i samfälligheten.
  28. 14
    Jag kom precis hem från folkdansträningen, innan var jag på möte i samfälligheten.
  29. Medlem sedan
    Dec 2005
    #15
    Jag sov en liten tupplur efter jobbet och drog sedan till friskis&skjutis. Lyfte lite skrot men fick tyvärr avstå från löpning då jag har en svullen fotknöl. Satte mig på en motionscykel istället och körde intervaller.
    Lite fotboll och godis på det.
  30. 15
    Jag sov en liten tupplur efter jobbet och drog sedan till friskis&skjutis. Lyfte lite skrot men fick tyvärr avstå från löpning då jag har en svullen fotknöl. Satte mig på en motionscykel istället och körde intervaller.
    Lite fotboll och godis på det.
  31. Medlem sedan
    Aug 2013
    #16
    Välkommen hit! Jag gör absolut ingenting.
  32. 16
    Välkommen hit! Jag gör absolut ingenting.
  33. Medlem sedan
    May 2004
    #17

    Ha ha tyckte att du skrev att du...

    satte dig på en motorcykel....trodde du hade fått storspel nu Linnea
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  34. 17
    Ha ha tyckte att du skrev att du... satte dig på en motorcykel....trodde du hade fått storspel nu Linnea
  35. Medlem sedan
    Dec 2005
    #18
    Eventuellt får jag spel någon dag, men just motorcyklar håller jag mig borta ifrån.
  36. 18
    Eventuellt får jag spel någon dag, men just motorcyklar håller jag mig borta ifrån.
  37. Medlem sedan
    May 2004
    #19

    Ja de kan vara..

    skumma, ta det försiktigt Linnea.
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  38. 19
    Ja de kan vara.. skumma, ta det försiktigt Linnea.
  39. Medlem sedan
    Aug 1998
    Forumvärd
    #20

    Tack, fast nu kommer det svåra

    Nämligen att få honom att hålla fast vid en vettig dygnsrytm och inte vända på dygnet på nytt. Vi får väl se...

    Vem som helst kan bli förlåten när de haft fel.
    Det svåra är att bli förlåten för att du har haft rätt!

    Värd hos Allt för Föräldrar
  40. 20
    Tack, fast nu kommer det svåra Nämligen att få honom att hålla fast vid en vettig dygnsrytm och inte vända på dygnet på nytt. Vi får väl se...
Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar