S-JJ var är du?
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Jan 2004
    #1

    S-JJ var är du?

    Det kom ingen fråga på X igår och idag har jag inte sett till dig alls. Var är du?
    Gud, ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra,
    mod att förändra det jag kan,
    och förstånd att inse skillnaden.
  2. 1
    S-JJ var är du? Det kom ingen fråga på X igår och idag har jag inte sett till dig alls. Var är du?
  3. Medlem sedan
    Aug 2013
    #2
    Hon kanske också har tappat sugen? Beror det i så fall på mig får jag beklaga det, för jag har då aldrig haft några avsikter att jaga bort henne.
  4. 2
    Hon kanske också har tappat sugen? Beror det i så fall på mig får jag beklaga det, för jag har då aldrig haft några avsikter att jaga bort henne.
  5. Medlem sedan
    Aug 2010
    #3
    Men allvarligt? För att någon inte är inne här på några timmar, en dag eller ännu längre, måste det handla om att tappa sugen eller handla om dig? Jesus...!
  6. 3
    Men allvarligt? För att någon inte är inne här på några timmar, en dag eller ännu längre, måste det handla om att tappa sugen eller handla om dig? Jesus...!
  7. Medlem sedan
    Aug 2013
    #4
    Nej, det behöver varken handla om det ena eller andra, men S-JJ har ju varit ganska aktiv på sistone och har nu inte setts till på ett tag. Jag var kritisk till hennes (och några andras) beteende i ett par trådar, och jag fick i varje fall moraliskt stöd från ett antal andra medlemmar för det hot om avstängning, med anledning av min kritik, som kom från redax. Jag tänkte att detta sammantaget kanske kunde ha fått henne att i varje fall tillfälligt "tappa sugen", men det vet jag självklart inget om. Det var alltså snarare en helhetssituation som kunde ha lett till detta, än just jag eller min kritik. (Jag är inte fullt så självupptagen och inbilsk, som jag misstänker att du tycker.)
  8. 4
    Nej, det behöver varken handla om det ena eller andra, men S-JJ har ju varit ganska aktiv på sistone och har nu inte setts till på ett tag. Jag var kritisk till hennes (och några andras) beteende i ett par trådar, och jag fick i varje fall moraliskt stöd från ett antal andra medlemmar för det hot om avstängning, med anledning av min kritik, som kom från redax. Jag tänkte att detta sammantaget kanske kunde ha fått henne att i varje fall tillfälligt "tappa sugen", men det vet jag självklart inget om. Det var alltså snarare en helhetssituation som kunde ha lett till detta, än just jag eller min kritik. (Jag är inte fullt så självupptagen och inbilsk, som jag misstänker att du tycker.)
  9. Medlem sedan
    Aug 2010
    #5
    Okej.
  10. 5
    Okej.
  11. Medlem sedan
    Jan 2004
    #6
    Nej tror det ska mer till än så innan hon tappar sugen.
  12. 6
    Nej tror det ska mer till än så innan hon tappar sugen.
  13. Medlem sedan
    Apr 2008
    #7
    Hon kommer kanske inte på några ämnen på X och Y, så då håller hon sig undan, istället för att erkänna ett misslyckande
  14. 7
    Hon kommer kanske inte på några ämnen på X och Y, så då håller hon sig undan, istället för att erkänna ett misslyckande
  15. Medlem sedan
    Jan 2004
    #8
    Ja kanske det Men känner jag henne rätt så njae,,,,tror inte det
  16. 8
    Ja kanske det Men känner jag henne rätt så njae,,,,tror inte det
  17. Medlem sedan
    Apr 2008
    #9
    Hopas hon har något roligare för sej, i sådana fall.
  18. 9
    Hopas hon har något roligare för sej, i sådana fall.
  19. Medlem sedan
    Aug 2006
    #10
    Här är jag! Jag gick in i klädkammaren för att rensa och sortera och gick vilse...

    Nej men jag fick tekniska problem och om inte in på sidan, då surnade jag till lite och bestämde mig för att inte försöka logga in igen förrän rensningen var klar Nu är rensningen klar, kan man säga... Nu ska det som inte rensats bort läggas in snyggt och överskådligt och sorterat, och det som rensats bort ska till rätt ställe (Myrorna, Pingstkyrkans second hand resp. återvinningen/soptippen), men det tar jag... sen

    Fast jag tycker inte att du och blå fågel ska mobbas. Vad har W gjort för ont? Ska inte h*n få vara med??
  20. 10
    Här är jag! Jag gick in i klädkammaren för att rensa och sortera och gick vilse...

    Nej men jag fick tekniska problem och om inte in på sidan, då surnade jag till lite och bestämde mig för att inte försöka logga in igen förrän rensningen var klar Nu är rensningen klar, kan man säga... Nu ska det som inte rensats bort läggas in snyggt och överskådligt och sorterat, och det som rensats bort ska till rätt ställe (Myrorna, Pingstkyrkans second hand resp. återvinningen/soptippen), men det tar jag... sen

    Fast jag tycker inte att du och blå fågel ska mobbas. Vad har W gjort för ont? Ska inte h*n få vara med??
  21. Medlem sedan
    Jan 2004
    #11
    Ah skönt att se dig igen, tänk om du hade hamnat i Narnia

    Men jo du har rätt, jag tänkte faktiskt på W häromdagen, såklart den ska få vara med
  22. 11
    Ah skönt att se dig igen, tänk om du hade hamnat i Narnia

    Men jo du har rätt, jag tänkte faktiskt på W häromdagen, såklart den ska få vara med
  23. Medlem sedan
    Aug 2006
    #12
    Det såg lite mörkt ut ett tag. Nu när jag kikar på allt som ligger på sängen och i lådor på golvet så undrar jag hur sjutton allt fick plats där inne. Jag tror att volymmässigt är ändå minst 1/3 borta.

    Ja, w får vara en del av gemenskapen. Jag ska bara komma på nåt ämne också. Den känns lite knepig.
  24. 12
    Det såg lite mörkt ut ett tag. Nu när jag kikar på allt som ligger på sängen och i lådor på golvet så undrar jag hur sjutton allt fick plats där inne. Jag tror att volymmässigt är ändå minst 1/3 borta.

    Ja, w får vara en del av gemenskapen. Jag ska bara komma på nåt ämne också. Den känns lite knepig.
  25. Medlem sedan
    Apr 2008
    #13
    wallraffa, wannabe, wc, westfalisk

    Det måste ju vara ord från SAOL
  26. 13
    wallraffa, wannabe, wc, westfalisk

    Det måste ju vara ord från SAOL
  27. Medlem sedan
    Aug 2006
    #14
    WC kan man ju göra nåt av
  28. 14
    WC kan man ju göra nåt av
  29. Medlem sedan
    Aug 2011
    #15
    Åhnej, inte wc...please!!
  30. 15
    Åhnej, inte wc...please!!
  31. Medlem sedan
    Aug 2006
    #16
    Moahaha!
  32. 16
    Moahaha!
  33. Medlem sedan
    Aug 2011
    #17
    Jag vägrar svara i en sån tråd.
  34. 17
    Jag vägrar svara i en sån tråd.
  35. Medlem sedan
    Nov 1998
    #18
    Ja, jag tänkte väl att du var instängd nånstans. Skönt att du har kommit ut ur garderoben igen ...
  36. 18
    Ja, jag tänkte väl att du var instängd nånstans. Skönt att du har kommit ut ur garderoben igen ...
  37. Medlem sedan
    Aug 2006
    #19
    Du måste inte
  38. 19
    Du måste inte
  39. Medlem sedan
    Nov 1998
    #20
    Ja! Det var ju världstoalettdagen igår, den 19 november.
    http://www.wateraid.org/se/vart-arbe...FQLncgod0QECGw
  40. 20
    Ja! Det var ju världstoalettdagen igår, den 19 november.
    http://www.wateraid.org/se/vart-arbe...FQLncgod0QECGw
Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar