bebisverkstad: )
Försöker bli med barn
  1. Medlem sedan
    Nov 2015
    #1

    bebisverkstad: )

    hej, jag och min kille har precis börjat med babytillverkning och tänkte de skulle va kul om några fler som e i samma fas vill följas åt här? )))))
    beräknad mens 29/11 (o det inte tagit sig)
    ))
  2. 1
    bebisverkstad: ) hej, jag och min kille har precis börjat med babytillverkning och tänkte de skulle va kul om några fler som e i samma fas vill följas åt här? )))))
    beräknad mens 29/11 (o det inte tagit sig)
    ))
  3. Anonym
    #2
    Det hade varit skoj att följas åt.
    Vi har oxå startat vår verkstad, har en dotter redan som vi vill tillverka åtminstone ett syskon till
    Har trillingar i familjen så risken finns att det blir fler
    Bim den 2/12.
    Bim= beräknad icke mens
  4. 2
    Det hade varit skoj att följas åt.
    Vi har oxå startat vår verkstad, har en dotter redan som vi vill tillverka åtminstone ett syskon till
    Har trillingar i familjen så risken finns att det blir fler
    Bim den 2/12.
    Bim= beräknad icke mens
  5. Medlem sedan
    Nov 2015
    #3
    kul!!!!
    jag har beräknad bim 1/12 då ligger vi ju nästan exakt lika! brukar du ha mkt PMS?
    jag har ett barn och varit gravid 3 ggr (2 aborter) och alla har känts olika, hoppas hoppas: ))))))
  6. 3
    kul!!!!
    jag har beräknad bim 1/12 då ligger vi ju nästan exakt lika! brukar du ha mkt PMS?
    jag har ett barn och varit gravid 3 ggr (2 aborter) och alla har känts olika, hoppas hoppas: ))))))
  7. Anonym
    #4
    Citat Ursprungligen postat av missmummy Visa inlägg
    kul!!!!
    jag har beräknad bim 1/12 då ligger vi ju nästan exakt lika! brukar du ha mkt PMS?
    jag har ett barn och varit gravid 3 ggr (2 aborter) och alla har känts olika, hoppas hoppas: ))))))

    Kul att det är så nära 😃
    Lite pms har jag 😉
  8. 4
    Citat Ursprungligen postat av missmummy Visa inlägg
    kul!!!!
    jag har beräknad bim 1/12 då ligger vi ju nästan exakt lika! brukar du ha mkt PMS?
    jag har ett barn och varit gravid 3 ggr (2 aborter) och alla har känts olika, hoppas hoppas: ))))))

    Kul att det är så nära 😃
    Lite pms har jag 😉
  9. Anonym
    #5
    Jag har bim 5/12. Jag har en son på 2,5 år och med honom kände jag som ett stick i livmodern, vilket troligtvis var ägget som fäste. I fredags kände jag samma sak ch nu börjar brösten ömma lite samt att jag har haft molvärk sedan ÄL. Tänkte testa på torsdag 😊
  10. 5
    Jag har bim 5/12. Jag har en son på 2,5 år och med honom kände jag som ett stick i livmodern, vilket troligtvis var ägget som fäste. I fredags kände jag samma sak ch nu börjar brösten ömma lite samt att jag har haft molvärk sedan ÄL. Tänkte testa på torsdag 😊
  11. Medlem sedan
    Nov 2015
    #6
    va spännande! nu e vi ju flera stycken här💕💕💕😃😃

    de e så svårt för mig å känna, jag har såna extrema pmsåkommor som är exakt som gravsymptom.
    Smärtor i magen, frossa, extremt ömma bröst, mår illa, irriterad och gråter för allt och mår illa. Däremot brukar jag ALLTID få extrema flytningar innan mens och det finns ingen tillstymmelse till det nu. sen hade jag räknat fel så bim e egentligen IDAG. Men ingen mens... vågar inte testa än för känns som men den kommer när somhelst och har så sjuuuuuukt ont i brösten idag. Så testar på onsdag om den inte kommit då. Håller tummar och tår 😍😍😍😍😍
    hur mår ni?
  12. 6
    va spännande! nu e vi ju flera stycken här💕💕💕😃😃

    de e så svårt för mig å känna, jag har såna extrema pmsåkommor som är exakt som gravsymptom.
    Smärtor i magen, frossa, extremt ömma bröst, mår illa, irriterad och gråter för allt och mår illa. Däremot brukar jag ALLTID få extrema flytningar innan mens och det finns ingen tillstymmelse till det nu. sen hade jag räknat fel så bim e egentligen IDAG. Men ingen mens... vågar inte testa än för känns som men den kommer när somhelst och har så sjuuuuuukt ont i brösten idag. Så testar på onsdag om den inte kommit då. Håller tummar och tår 😍😍😍😍😍
    hur mår ni?
  13. Anonymanda
    #7
    Spännande men jobbigt att du känner så stark pms. Då blir det ju svårare att urskilja gravidsymtom. Mina bröst har börjat göra ondare under dagen och jag kände mig nog lite illamående nu på kvällen. Det är första månaden utan hormonspiral så jag försöker intala mig själv att det är pms som känns mer utan spiralen men samtidigt är det så mycket som pekar på graviditet ☺️ Jag ska också testa på onsdag tror jag!
  14. 7
    Spännande men jobbigt att du känner så stark pms. Då blir det ju svårare att urskilja gravidsymtom. Mina bröst har börjat göra ondare under dagen och jag kände mig nog lite illamående nu på kvällen. Det är första månaden utan hormonspiral så jag försöker intala mig själv att det är pms som känns mer utan spiralen men samtidigt är det så mycket som pekar på graviditet ☺️ Jag ska också testa på onsdag tror jag!
  15. Medlem sedan
    Nov 2015
    #8
    mensjävel: (
    fan va tråkig den här väntan e. å varför e mens perioden så jävla lång.
    att bara "släppa det" vill jag inte för det blir bara tvång.
    jag vill va gravid nuuuuuuuuuu
  16. 8
    mensjävel: (
    fan va tråkig den här väntan e. å varför e mens perioden så jävla lång.
    att bara "släppa det" vill jag inte för det blir bara tvång.
    jag vill va gravid nuuuuuuuuuu
  17. Anonymanda
    #9
    Citat Ursprungligen postat av missmummy Visa inlägg
    mensjävel: (
    fan va tråkig den här väntan e. å varför e mens perioden så jävla lång.
    att bara "släppa det" vill jag inte för det blir bara tvång.
    jag vill va gravid nuuuuuuuuuu
    Åh nej! Hoppas du får plussa snart 💕
  18. 9
    Citat Ursprungligen postat av missmummy Visa inlägg
    mensjävel: (
    fan va tråkig den här väntan e. å varför e mens perioden så jävla lång.
    att bara "släppa det" vill jag inte för det blir bara tvång.
    jag vill va gravid nuuuuuuuuuu
    Åh nej! Hoppas du får plussa snart 💕
  19. Anonym
    #10
    Citat Ursprungligen postat av Anonymanda Visa inlägg
    Åh nej! Hoppas du får plussa snart 💕
    Ha Bim idag och än har tant röd inte kommit på besök 😃
    Hon brukar vara väldigt punktlig.
    Så jag hoppas!
    Kommer hon inte idag så får jag testa mig imorgon.
    Hoppas! Hoppas! ✊
  20. 10
    Citat Ursprungligen postat av Anonymanda Visa inlägg
    Åh nej! Hoppas du får plussa snart 💕
    Ha Bim idag och än har tant röd inte kommit på besök 😃
    Hon brukar vara väldigt punktlig.
    Så jag hoppas!
    Kommer hon inte idag så får jag testa mig imorgon.
    Hoppas! Hoppas! ✊
  21. Medlem sedan
    Nov 2015
    #11
    åh hoppas för din skull!!! låt mig veta hur det går 😃😃😃😃😃😃
    jag åker till Thailand,den 17e så ska jag trösta mig med nåt så är det väl att slippa må illa där nere. men ett plus hade varit bättre än allt.
    Next month again👌👌👊👊👊🌈🌈🌈💓❤⭐⭐⭐⭐⭐
  22. 11
    åh hoppas för din skull!!! låt mig veta hur det går 😃😃😃😃😃😃
    jag åker till Thailand,den 17e så ska jag trösta mig med nåt så är det väl att slippa må illa där nere. men ett plus hade varit bättre än allt.
    Next month again👌👌👊👊👊🌈🌈🌈💓❤⭐⭐⭐⭐⭐
  23. Anonym
    #12
    Citat Ursprungligen postat av missmummy Visa inlägg
    åh hoppas för din skull!!! låt mig veta hur det går 😃😃😃😃😃😃
    jag åker till Thailand,den 17e så ska jag trösta mig med nåt så är det väl att slippa må illa där nere. men ett plus hade varit bättre än allt.
    Next month again👌👌👊👊👊🌈🌈🌈💓❤⭐⭐⭐⭐⭐


    Jag kunde inte hålla mig, kändes som det var flera år tills imorgon så jag var å köpte ett digitalt test från clearblue.
    Det visade GRAVID 1-2!!!!!!😍😍
    Har svävat på moln nu hela kvällen!!
    Hoppas nu bara vårat frö vill växa och gro😉
    Håller tummarna för er!!
    Inte fel med semester, försök koppla av och njut!
  24. 12
    Citat Ursprungligen postat av missmummy Visa inlägg
    åh hoppas för din skull!!! låt mig veta hur det går 😃😃😃😃😃😃
    jag åker till Thailand,den 17e så ska jag trösta mig med nåt så är det väl att slippa må illa där nere. men ett plus hade varit bättre än allt.
    Next month again👌👌👊👊👊🌈🌈🌈💓❤⭐⭐⭐⭐⭐


    Jag kunde inte hålla mig, kändes som det var flera år tills imorgon så jag var å köpte ett digitalt test från clearblue.
    Det visade GRAVID 1-2!!!!!!😍😍
    Har svävat på moln nu hela kvällen!!
    Hoppas nu bara vårat frö vill växa och gro😉
    Håller tummarna för er!!
    Inte fel med semester, försök koppla av och njut!
  25. Medlem sedan
    Nov 2015
    #13
    åh GRATTIS!!!!!!!!!!! Va härligt!!!!! 🌈🌈🌈🌈💞💞💞💞😘😘💗💗⭐⭐⭐💓🌈🌈🌈👌👌👌
  26. 13
    åh GRATTIS!!!!!!!!!!! Va härligt!!!!! 🌈🌈🌈🌈💞💞💞💞😘😘💗💗⭐⭐⭐💓🌈🌈🌈👌👌👌
  27. Medlem sedan
    Nov 2015
    #14
    hur går det för er andra? 😃😃😊😊och är det någon ny som läser som vill hänga på å följas åt? 😃😃💞🌈🌈🌈⭐⭐⭐⭐⭐
  28. 14
    hur går det för er andra? 😃😃😊😊och är det någon ny som läser som vill hänga på å följas åt? 😃😃💞🌈🌈🌈⭐⭐⭐⭐⭐
  29. Anonym
    #15
    Citat Ursprungligen postat av missmummy Visa inlägg
    hur går det för er andra? 😃😃😊😊och är det någon ny som läser som vill hänga på å följas åt? 😃😃💞🌈🌈🌈⭐⭐⭐⭐⭐
    Tack 😊
    Jag hänger kvar här ett tag då jag sedan tidigare har 3 missfall i bagaget...
  30. 15
    Citat Ursprungligen postat av missmummy Visa inlägg
    hur går det för er andra? 😃😃😊😊och är det någon ny som läser som vill hänga på å följas åt? 😃😃💞🌈🌈🌈⭐⭐⭐⭐⭐
    Tack 😊
    Jag hänger kvar här ett tag då jag sedan tidigare har 3 missfall i bagaget...
  31. Anonymanda
    #16
    Grattis! 😄😄😄😄 själv har jag inte vågat testa men känner fortfarande massa spänningar i brösten, lite illamående ibland och har nu börjat få ligamentsmärtor när jag ställer mig upp och nyser. Hade jag inte känt så i somras när jag hade en cysta i somras hade jag vetat säkert att jag var gravid. Planen är att testa imorgon bitti 😊
  32. 16
    Grattis! 😄😄😄😄 själv har jag inte vågat testa men känner fortfarande massa spänningar i brösten, lite illamående ibland och har nu börjat få ligamentsmärtor när jag ställer mig upp och nyser. Hade jag inte känt så i somras när jag hade en cysta i somras hade jag vetat säkert att jag var gravid. Planen är att testa imorgon bitti 😊
  33. Anonymanda
    #17
    Citat Ursprungligen postat av Anonymanda Visa inlägg
    Grattis! 😄😄😄😄 själv har jag inte vågat testa men känner fortfarande massa spänningar i brösten, lite illamående ibland och har nu börjat få ligamentsmärtor när jag ställer mig upp och nyser. Hade jag inte känt så i somras när jag hade en cysta i somras hade jag vetat säkert att jag var gravid. Planen är att testa imorgon bitti 😊
    Jag är gravid! 😄😄😄😄😄
  34. 17
    Citat Ursprungligen postat av Anonymanda Visa inlägg
    Grattis! 😄😄😄😄 själv har jag inte vågat testa men känner fortfarande massa spänningar i brösten, lite illamående ibland och har nu börjat få ligamentsmärtor när jag ställer mig upp och nyser. Hade jag inte känt så i somras när jag hade en cysta i somras hade jag vetat säkert att jag var gravid. Planen är att testa imorgon bitti 😊
    Jag är gravid! 😄😄😄😄😄
  35. Medlem sedan
    Nov 2015
    #18
    men tjit grattis!!!!!!!!
  36. 18
    men tjit grattis!!!!!!!!
  37. Medlem sedan
    Nov 2013
    #19
    Citat Ursprungligen postat av missmummy Visa inlägg
    men tjit grattis!!!!!!!!

    Grattis!! 👶😃
  38. 19
    Citat Ursprungligen postat av missmummy Visa inlägg
    men tjit grattis!!!!!!!!

    Grattis!! 👶😃
  39. Medlem sedan
    Nov 2015
    #20
    väntar nästa ägglossning mot helgen, hur mår ni gravida?
    har vi några fler som vill hänga på i väntan på att graviditeten ska infinna sig?

    😊😊😊😊😊❤❤❤❤❤💕💕😃😃😃😃
  40. 20
    väntar nästa ägglossning mot helgen, hur mår ni gravida?
    har vi några fler som vill hänga på i väntan på att graviditeten ska infinna sig?

    😊😊😊😊😊❤❤❤❤❤💕💕😃😃😃😃
Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar