Molvärk vecka 13
Junibarn 2016
  1. Medlem sedan
    Jan 2015
    #1

    Molvärk vecka 13

    Har av och till under hela graviditeten haft molvärk i nedre magen, känns som mensvärk. Nu kom det tillbaka igen, i v.13, och tycker det känns nedrigare än tidigare med. Blir lite orolig. Någon mer som upplever samma?
  2. 1
    Molvärk vecka 13 Har av och till under hela graviditeten haft molvärk i nedre magen, känns som mensvärk. Nu kom det tillbaka igen, i v.13, och tycker det känns nedrigare än tidigare med. Blir lite orolig. Någon mer som upplever samma?
  3. Medlem sedan
    Jan 2015
    #2
    "Nedrigare", vilket ord Skulle stå "kraftigare"!
  4. 2
    "Nedrigare", vilket ord Skulle stå "kraftigare"!
  5. Medlem sedan
    Oct 2015
    #3
    Citat Ursprungligen postat av Sisterland Visa inlägg
    "Nedrigare", vilket ord Skulle stå "kraftigare"!
    Känner också av molvärk igen. Känns som mensvärk men går över ganska fort på mig.
    BF 8/6 2016
  6. 3
    Citat Ursprungligen postat av Sisterland Visa inlägg
    "Nedrigare", vilket ord Skulle stå "kraftigare"!
    Känner också av molvärk igen. Känns som mensvärk men går över ganska fort på mig.
  7. Medlem sedan
    Nov 2015
    #4
    den där värken är väldigt vanlig, allt expanderar ju och de håller på att ta plats. Ring in ifall du är orolig!
  8. 4
    den där värken är väldigt vanlig, allt expanderar ju och de håller på att ta plats. Ring in ifall du är orolig!
  9. Medlem sedan
    Sep 2014
    #5
    Ja, jag känner tydlig molvärk/växtvärk till och från hela tiden nästan. Känner rätt mycket ilningar också.
    Värken jag får brukar gå enda bak mot ryggen också.

    Se det som ett gott tecken!
  10. 5
    Ja, jag känner tydlig molvärk/växtvärk till och från hela tiden nästan. Känner rätt mycket ilningar också.
    Värken jag får brukar gå enda bak mot ryggen också.

    Se det som ett gott tecken!
  11. Medlem sedan
    Jan 2015
    #6
    Nu känns det inte alls lika ont längre, kändes liksom jobbigt ont mer än molande i helgen! Så nu känner jag mig lite lugnare igen Vi har kub-ultraljud nästa måndag så då lär vi ju få se hur det står till därinne!
  12. 6
    Nu känns det inte alls lika ont längre, kändes liksom jobbigt ont mer än molande i helgen! Så nu känner jag mig lite lugnare igen Vi har kub-ultraljud nästa måndag så då lär vi ju få se hur det står till därinne!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar