Julklappsinköp, tipps önskas.
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Apr 2008
    #1

    Julklappsinköp, tipps önskas.

    kvalitets-kalsonger är önskat. Vad är det , märken? Någonstans man kan köpa det behändigt på webben?
  2. 1
    Julklappsinköp, tipps önskas. kvalitets-kalsonger är önskat. Vad är det , märken? Någonstans man kan köpa det behändigt på webben?
  3. Medlem sedan
    Nov 2003
    #2
    Till vilken ålder och i vilken prisklass? Björta Borg verkar fortfarande vara det som går hem bland (yngre) tonåringar, eller Resteröds eller Ralph Lauren. Larvigt dyra dock. Prisvärt men kanske inte så kul tycker jag att Pierre Robert är, bra kvalitet! Min man som cyklar varje dag har ullkalsonger (Smartwool är dyra och bra, Ullmax prisvärda).
  4. 2
    Till vilken ålder och i vilken prisklass? Björta Borg verkar fortfarande vara det som går hem bland (yngre) tonåringar, eller Resteröds eller Ralph Lauren. Larvigt dyra dock. Prisvärt men kanske inte så kul tycker jag att Pierre Robert är, bra kvalitet! Min man som cyklar varje dag har ullkalsonger (Smartwool är dyra och bra, Ullmax prisvärda).
  5. Medlem sedan
    Apr 2008
    #3
    20-åring, som hellre lägger sin a pengar på datorspel och tycker kalsonger vore bra. Själv tycker jag det är en supertråkig present, men dottern resonerar likadant, så nu ska jag handla underkläder
    Pierre Robert låter bra, tack för tipset.
  6. 3
    20-åring, som hellre lägger sin a pengar på datorspel och tycker kalsonger vore bra. Själv tycker jag det är en supertråkig present, men dottern resonerar likadant, så nu ska jag handla underkläder
    Pierre Robert låter bra, tack för tipset.
  7. Medlem sedan
    Jan 2004
    #4
    När vår äldsta dotter var liten, tror hon fyllde 4, så fick hon bara kläder av mormor. Det var det hon behövde och det som vi hade önskat åt henne och hon älskade att få kläder.
    Men mormor tyckte det kändes lite tråkigt så hon hade också köpt lite godis, vanligt smågodis, till henne i present.

    Dottern var urlycklig för kläderna, ffa för ett 3-pack trosor. När nån frågade vad hon hade fått sa hon sakerna och avslutade med "o 3 nya TROSOR" och var superglad
  8. 4
    När vår äldsta dotter var liten, tror hon fyllde 4, så fick hon bara kläder av mormor. Det var det hon behövde och det som vi hade önskat åt henne och hon älskade att få kläder.
    Men mormor tyckte det kändes lite tråkigt så hon hade också köpt lite godis, vanligt smågodis, till henne i present.

    Dottern var urlycklig för kläderna, ffa för ett 3-pack trosor. När nån frågade vad hon hade fått sa hon sakerna och avslutade med "o 3 nya TROSOR" och var superglad
  9. Medlem sedan
    Apr 2008
    #5
    JA, det är ju det som är svårt, man ska inte ge vad man själv vill ha, utan det som givaren vill ha. Men underkläder...?
  10. 5
    JA, det är ju det som är svårt, man ska inte ge vad man själv vill ha, utan det som givaren vill ha. Men underkläder...?
  11. Medlem sedan
    Jan 2004
    #6
    Japp, hon var superglad
    Nu i år har vår svärson önskat sig strumpor
  12. 6
    Japp, hon var superglad
    Nu i år har vår svärson önskat sig strumpor
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar