Vi gillade vekligen julkalendern
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Oct 2014
    #1

    Vi gillade vekligen julkalendern

    Mina killar är rätt historie intresserade och den ena drömmer om att bygga en tidsmaskin . Så de fastnade helt i årets kalender. Hur bra som helst !
    Någon mer som såg ?
  2. 1
    Vi gillade vekligen julkalendern Mina killar är rätt historie intresserade och den ena drömmer om att bygga en tidsmaskin . Så de fastnade helt i årets kalender. Hur bra som helst !
    Någon mer som såg ?
  3. Medlem sedan
    Oct 2015
    #2
    Nej, såg inte. Inte alls.

    Men mina söner gillar också såna program. Dock är det ju ingen koppling till julen. Däri håller jag med om kritiken. <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<liksom vadå julkalender???

    Nå, kör på.
  4. 2
    Nej, såg inte. Inte alls.

    Men mina söner gillar också såna program. Dock är det ju ingen koppling till julen. Däri håller jag med om kritiken. <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<liksom vadå julkalender???

    Nå, kör på.
  5. Medlem sedan
    Oct 2015
    #3
    Den som tänker köra nickspekulationer....men snälla.

    Typ.
  6. 3
    Den som tänker köra nickspekulationer....men snälla.

    Typ.
  7. Medlem sedan
    May 2004
    #4

    Rena skiten...

    om du frågar mig men det är väl inte sådana sura gubbar som mig som julkalendern vänder sig till
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  8. 4
    Rena skiten... om du frågar mig men det är väl inte sådana sura gubbar som mig som julkalendern vänder sig till
  9. Medlem sedan
    Oct 2015
    #5
    Varför?
  10. 5
    Varför?
  11. Medlem sedan
    May 2004
    #6
    Varför vadå?
  12. 6
    Varför vadå?
  13. Medlem sedan
    Oct 2014
    #7
    Fast jo. De var ju hur de firade julen då ju.
  14. 7
    Fast jo. De var ju hur de firade julen då ju.
  15. Medlem sedan
    May 2005
    #8
    Ja! Gillade tusen, fastän jag ju inte kan anses vara målgruppen. Lisa gillade också. Erik som är 3 brydde sig väl föga, men vad han bryr sig om är ju som ett lotteri.
  16. 8
    Ja! Gillade tusen, fastän jag ju inte kan anses vara målgruppen. Lisa gillade också. Erik som är 3 brydde sig väl föga, men vad han bryr sig om är ju som ett lotteri.
  17. Medlem sedan
    Oct 2015
    #9
    Jag vet inte.

  18. 9
    Jag vet inte.

  19. Pyssling
    #10
    Jag har inte sett men jag gillade Historieätarna och föreställde mig att detta skulle vara något liknande, om mat (som jag också gillar )

    Jag måste verkligen ta mig tid att titta,kanske är det ett annat upplägg när det ska vara julkalender och rikta sig mer till barn?
    Men jag gillar både Erik o Lotta, så tror att jag kommer gilla!

    Jag sitter ju på ett hotellrum i mörkaste Småland och vantrivs som attan just nu, så då kan jag ju roa mig med lite julkalender
  20. 10
    Jag har inte sett men jag gillade Historieätarna och föreställde mig att detta skulle vara något liknande, om mat (som jag också gillar )

    Jag måste verkligen ta mig tid att titta,kanske är det ett annat upplägg när det ska vara julkalender och rikta sig mer till barn?
    Men jag gillar både Erik o Lotta, så tror att jag kommer gilla!

    Jag sitter ju på ett hotellrum i mörkaste Småland och vantrivs som attan just nu, så då kan jag ju roa mig med lite julkalender
  21. Medlem sedan
    Oct 2015
    #11
    Hmmm, mitt svar är att det det då inte finns ngt juligt kvar....
  22. 11
    Hmmm, mitt svar är att det det då inte finns ngt juligt kvar....
  23. Pyssling
    #12
    Ditt svar på vad?
  24. 12
    Ditt svar på vad?
  25. Medlem sedan
    Jan 2004
    #13
    Har inte sett (har ju inte småbarn längre) men blir nyfiken. En kompis la upp på facebook att hon hade kollat och gillade det och flera av svaren i tråden var positiva.
  26. 13
    Har inte sett (har ju inte småbarn längre) men blir nyfiken. En kompis la upp på facebook att hon hade kollat och gillade det och flera av svaren i tråden var positiva.
  27. Medlem sedan
    Jan 2004
    #14
    Nu har jag kollat Jag tror att programmet är bra, men som julkalender? Nja kanske.
  28. 14
    Nu har jag kollat Jag tror att programmet är bra, men som julkalender? Nja kanske.
  29. Medlem sedan
    Apr 2008
    #15
    Äh, det har vi missat! Vi älskar historieätarna. Men det fär bli två avsnitt i morgn istället.
  30. 15
    Äh, det har vi missat! Vi älskar historieätarna. Men det fär bli två avsnitt i morgn istället.
  31. Medlem sedan
    Jan 2004
    #16
    Eller så berättar du vem du är så slipper du ju spekulationer,,,,typ
  32. 16
    Eller så berättar du vem du är så slipper du ju spekulationer,,,,typ
  33. Medlem sedan
    Nov 2015
    #17
    Har inte kollat än. Fick så svårt för Eric Haag på slutet av Historieätarna. Han var nästan tvångsmässigt lustig och skulle absolut visa sig i kallingar eller visa rumpan vid omklädning. Ska försöka komma förbi det och titta ändå men börjar han springa runt i kallingar så stänger jag av.
  34. 17
    Har inte kollat än. Fick så svårt för Eric Haag på slutet av Historieätarna. Han var nästan tvångsmässigt lustig och skulle absolut visa sig i kallingar eller visa rumpan vid omklädning. Ska försöka komma förbi det och titta ändå men börjar han springa runt i kallingar så stänger jag av.
  35. Medlem sedan
    Jan 2004
    #18
    Inga kallingar eller rumpor i dagens avsnitt i alla fall
  36. 18
    Inga kallingar eller rumpor i dagens avsnitt i alla fall
  37. Medlem sedan
    Nov 2015
    #19
    Perfekt!
  38. 19
    Perfekt!
  39. Medlem sedan
    Nov 1999
    #20
    Nej jag har inte kollat.
    Tänkte se nu på datorn och se vad jag tycker.
  40. 20
    Nej jag har inte kollat.
    Tänkte se nu på datorn och se vad jag tycker.
Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar