Tips på mammabyxor!!!
Junibarn 2016
  1. Medlem sedan
    Aug 2015
    #1

    Tips på mammabyxor!!!

    Har nån tips på bra byxor? Behöver till jobbet, ska vara svarta helst jeans eller vad som helst som inte hasar ner. Och med hög mudd. Blir galen på dom jag nu har, jeggins tro jag dom kallas fast det är typ som stretch jeans. Dom hasar ner för varje steg man tar så jag får gå runt på jobbet och dra upp dom för att inte ha häng, inte kul.

    Är inte ute efter nå dyra märkes grejer. Duger bra för mig med billiga
  2. 1
    Tips på mammabyxor!!! Har nån tips på bra byxor? Behöver till jobbet, ska vara svarta helst jeans eller vad som helst som inte hasar ner. Och med hög mudd. Blir galen på dom jag nu har, jeggins tro jag dom kallas fast det är typ som stretch jeans. Dom hasar ner för varje steg man tar så jag får gå runt på jobbet och dra upp dom för att inte ha häng, inte kul.

    Är inte ute efter nå dyra märkes grejer. Duger bra för mig med billiga
  3. Medlem sedan
    Jul 2013
    #2
    Jag har hittat ett par svarta jeans med hög mudd på Lindex och ett par med "halvhög" mudd på HM. Båda har jag beställt på nätet. De från Lindex sitter absolut bäst, de från HM glider ner ibland...
  4. 2
    Jag har hittat ett par svarta jeans med hög mudd på Lindex och ett par med "halvhög" mudd på HM. Båda har jag beställt på nätet. De från Lindex sitter absolut bäst, de från HM glider ner ibland...
  5. Medlem sedan
    Aug 2015
    #3
    Citat Ursprungligen postat av Piggilin Visa inlägg
    Jag har hittat ett par svarta jeans med hög mudd på Lindex och ett par med "halvhög" mudd på HM. Båda har jag beställt på nätet. De från Lindex sitter absolut bäst, de från HM glider ner ibland...
    Tack för tipset, visste inte att lindex har gravidkläder, det hade dom inte senast jag var gravid ska nog ta en sväng förbi där idag
  6. 3
    Citat Ursprungligen postat av Piggilin Visa inlägg
    Jag har hittat ett par svarta jeans med hög mudd på Lindex och ett par med "halvhög" mudd på HM. Båda har jag beställt på nätet. De från Lindex sitter absolut bäst, de från HM glider ner ibland...
    Tack för tipset, visste inte att lindex har gravidkläder, det hade dom inte senast jag var gravid ska nog ta en sväng förbi där idag
  7. Medlem sedan
    Sep 2015
    #4
    Jag har vanliga svarta från HM á 199 spänn tror jag. Funkar finfint!
  8. 4
    Jag har vanliga svarta från HM á 199 spänn tror jag. Funkar finfint!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar