Alla hjärtans dag!
Kärlek & relationer
  1. Medlem sedan
    Jan 2014
    #1

    Alla hjärtans dag!

    Vad hittar ni på för kärleksfullt på alla hjärtans dag? Går ni ut och äter eller lagar ni middagen hemma?
  2. 1
    Alla hjärtans dag! Vad hittar ni på för kärleksfullt på alla hjärtans dag? Går ni ut och äter eller lagar ni middagen hemma?
  3. Medlem sedan
    Jul 2014
    #2
    Vi är så ofta ute och äter, men det blir kanske en fin italiensk restaurang i Gamla Stan och en liten present.
  4. 2
    Vi är så ofta ute och äter, men det blir kanske en fin italiensk restaurang i Gamla Stan och en liten present.
  5. Medlem sedan
    May 2004
    #3

    Inte ett dugg, kan inte bry mig...

    mindre om den dagen. Larv om du frågar mig.
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  6. 3
    Inte ett dugg, kan inte bry mig... mindre om den dagen. Larv om du frågar mig.
  7. Medlem sedan
    Jan 2014
    #4
    Varför skulle det vara larv? Jag tycker det är fint med en dag med extra mycket uppmärksamhet. Och jo, självklart så ska man fira kärleken varje dag också!
  8. 4
    Varför skulle det vara larv? Jag tycker det är fint med en dag med extra mycket uppmärksamhet. Och jo, självklart så ska man fira kärleken varje dag också!
  9. Medlem sedan
    Mar 2014
    #5
    Det här hoppas jag att jag får på alla hjärtans! http://www.vinochmatguiden.se/artike...ux-dag-for-dag

    Har varit och ätit där innan, så himla gott! Och ursnygg restaurang
  10. 5
    Det här hoppas jag att jag får på alla hjärtans! http://www.vinochmatguiden.se/artike...ux-dag-for-dag

    Har varit och ätit där innan, så himla gott! Och ursnygg restaurang
  11. Medlem sedan
    Nov 1999
    #6
    Något väldigt litet brukar det bli... Typ lägga ett pappershjärta i havregrynsburken (maken gör alltid gröt till frukost) eller något i den stilen...
  12. 6
    Något väldigt litet brukar det bli... Typ lägga ett pappershjärta i havregrynsburken (maken gör alltid gröt till frukost) eller något i den stilen...
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar