Jag kan inte skriva här.
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Jul 2003
    #1

    Jag kan inte skriva här.

    Jag kan inte skriva här. På riktigt, mitt tangentbord funkar inte på AFF. Det är jätteskumt. När jag skriver i mailen t ex har jag inga problem, men när jag skriver på AFF ”försvinner” varannan bokstav. Någon annan som har samma problem? För att visa:

    det här har jag skrivit i notepad och klippt in här, om jag skriver samma mening här på AFF är det annorlunda

    et hä har jag skrvt i editon i AFF direkt, so n sr kommer bar en del av bokäverna me och det är inte samma sm försvinervarje ång tan ik




    Carolina med E 0403, V 0609 och lillebror F född 1/9 -08
    Ny blogg om mitt dubbelliv:
    http://mittsicilianskaliv.blogspot.com

    Titta gärna in på matbloggen!
    http://sisterfood.blogspot.com
  2. 1
    Jag kan inte skriva här. Jag kan inte skriva här. På riktigt, mitt tangentbord funkar inte på AFF. Det är jätteskumt. När jag skriver i mailen t ex har jag inga problem, men när jag skriver på AFF ”försvinner” varannan bokstav. Någon annan som har samma problem? För att visa:

    det här har jag skrivit i notepad och klippt in här, om jag skriver samma mening här på AFF är det annorlunda

    et hä har jag skrvt i editon i AFF direkt, so n sr kommer bar en del av bokäverna me och det är inte samma sm försvinervarje ång tan ik




  3. Medlem sedan
    Nov 2015
    #2
    Nej det problemet har jag inte varit med om. Du har kanske retat upp någon?
  4. 2
    Nej det problemet har jag inte varit med om. Du har kanske retat upp någon?
  5. Medlem sedan
    Jul 2003
    #3
    Haha, kanske? Sjukt irriterande är det i alla fall!
  6. 3
    Haha, kanske? Sjukt irriterande är det i alla fall!
  7. Medlem sedan
    Apr 2000
    #4
    Jag har exakt det problemet och tycker det är väldigt irriterande. Och märkligt.
  8. 4
    Jag har exakt det problemet och tycker det är väldigt irriterande. Och märkligt.
  9. Medlem sedan
    Apr 2001
    #5
    Oja, så har det varit länge. Inte när man svarar på inlägg men ska skriva nya.
  10. 5
    Oja, så har det varit länge. Inte när man svarar på inlägg men ska skriva nya.
  11. Medlem sedan
    Aug 2013
    #6
    Har samma problem i Internet Explorer.
  12. 6
    Har samma problem i Internet Explorer.
  13. Medlem sedan
    Aug 2011
    #7
    Exakt så blir det för mig på jobbet!! Inte hela tiden, men till och från. Och enbart på aff, inte på några andra sidor.
    Där kör jag med IE, här hemma kör jag med Chrome.

    Verkligen jätteirriterande!
  14. 7
    Exakt så blir det för mig på jobbet!! Inte hela tiden, men till och från. Och enbart på aff, inte på några andra sidor.
    Där kör jag med IE, här hemma kör jag med Chrome.

    Verkligen jätteirriterande!
  15. Medlem sedan
    Jan 2004
    #8
    När du startar en ny trådstart ska du klicka på symbolen A/A som finns i inlägget. Efter det funkar det att skriva som vanligt
  16. 8
    När du startar en ny trådstart ska du klicka på symbolen A/A som finns i inlägget. Efter det funkar det att skriva som vanligt
  17. Medlem sedan
    Oct 2015
    #9
    Samma här IE funkar dåligt.
  18. 9
    Samma här IE funkar dåligt.
  19. Medlem sedan
    Jul 2003
    #10
    Tack för alla tips, och jättekonstigt att redax har låtit en sådan bugg finnas länge? Jag som ändå är rätt regelbunden skribent här höll ju på att lägga av! Nu kör jag Firefox och det funkar bra, har använt IE bara när jag varit uppkopplad mot jobbet samtidigt eftersom Intranätet funkar bättre i IE...
  20. 10
    Tack för alla tips, och jättekonstigt att redax har låtit en sådan bugg finnas länge? Jag som ändå är rätt regelbunden skribent här höll ju på att lägga av! Nu kör jag Firefox och det funkar bra, har använt IE bara när jag varit uppkopplad mot jobbet samtidigt eftersom Intranätet funkar bättre i IE...
  21. Medlem sedan
    Oct 2015
    #11
    Haha, sen när har redax brytt sig om oss i forumet?
  22. 11
    Haha, sen när har redax brytt sig om oss i forumet?
  23. Medlem sedan
    Jul 2003
    #12
    Ja just det. haha.
  24. 12
    Ja just det. haha.
  25. Medlem sedan
    Aug 2010
    #13
    Jag har samma problem, måste kontrollera texten, backa och sen trycka bestämt för att få med missa bokstäver eller mellanslag. Ingen annan stans är det så.
  26. 13
    Jag har samma problem, måste kontrollera texten, backa och sen trycka bestämt för att få med missa bokstäver eller mellanslag. Ingen annan stans är det så.
  27. Medlem sedan
    Jan 2004
    #14
    Kolla mitt svar så får du en lösning
  28. 14
    Kolla mitt svar så får du en lösning
  29. Medlem sedan
    Jan 2016
    #15
    Jag fick byta webbläsare
  30. 15
    Jag fick byta webbläsare
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar