Jag är kansk en hemsk människa...
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Aug 2006
    #1

    Jag är kansk en hemsk människa...

    ... men jag får lite allergi sådär av TV-reklamen för Reach for Change. Inte p g a ändamålet eller tanken, och inte p g a barnen som är med i sig, utan p g a att ena tjejen låter så däbbd i däsad att jag bara kan tänka "ge henne lite nässpray!" Jag har svårt att fokusera på själva budskapet... Finns det nån hjälp att få? För mig alltså, inte för lilla tjejen med täppt näsa.
  2. 1
    Jag är kansk en hemsk människa... ... men jag får lite allergi sådär av TV-reklamen för Reach for Change. Inte p g a ändamålet eller tanken, och inte p g a barnen som är med i sig, utan p g a att ena tjejen låter så däbbd i däsad att jag bara kan tänka "ge henne lite nässpray!" Jag har svårt att fokusera på själva budskapet... Finns det nån hjälp att få? För mig alltså, inte för lilla tjejen med täppt näsa.
  3. Medlem sedan
    Aug 2013
    #2
    Det enklaste är att inte titta på reklamen.
  4. 2
    Det enklaste är att inte titta på reklamen.
  5. Medlem sedan
    Jan 2004
    #3
    Hm? Jag kan inte komma på vilken reklam du menar.
    Men visst finns det såna där reklamer där man helt missar budskapet för man hänger upp sig på nåt annat, helt klart. Men jag kan inte ge exempel så här på rak arm, men de finns, det vet jag.
  6. 3
    Hm? Jag kan inte komma på vilken reklam du menar.
    Men visst finns det såna där reklamer där man helt missar budskapet för man hänger upp sig på nåt annat, helt klart. Men jag kan inte ge exempel så här på rak arm, men de finns, det vet jag.
  7. Medlem sedan
    Aug 2006
    #4
    Två små tjejer, varav en med långt lockigt hår, sitter i en fåtölj och pratar om nåt barn som haft det väldigt illa under sin uppväxt och sen tack vare nån idé fått det bättre och blivit gladare igen.... nåt sånt...
  8. 4
    Två små tjejer, varav en med långt lockigt hår, sitter i en fåtölj och pratar om nåt barn som haft det väldigt illa under sin uppväxt och sen tack vare nån idé fått det bättre och blivit gladare igen.... nåt sånt...
  9. Medlem sedan
    Jan 2004
    #5
    Alltså jag känner ju igen namnet "reach for change" men jag kan banne mig inte se reklamen framför mig.
  10. 5
    Alltså jag känner ju igen namnet "reach for change" men jag kan banne mig inte se reklamen framför mig.
  11. Medlem sedan
    Aug 2006
    #6
    Du kollar för lite på TV!
  12. 6
    Du kollar för lite på TV!
  13. Medlem sedan
    Jan 2004
    #7
    Ja antagligen
  14. 7
    Ja antagligen
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar