Kan inte nån...
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Aug 2006
    #1

    Kan inte nån...

    .... snabbt som en anka bajsar fixa så jag kan intaga Pepsi Max intravenöst imorron eftermiddag? Storföreläsning på G, igen, och att sörpla i mig den mängd som krävs för att hålla koncentrationen skulle nog skapa en del bubbel i magen och hur kul är det för resterande åhörare, för att inte tala om föreläsaren, om jag sitter och rapar hela tiden?

    Jag vet inte vad det är som gör att föreläsningar med stor publik är så tunga för mig, för det handlar liksom inte om ämnet utan det kan vara hur intressant eller hur ointressant som helst, jag kan ändå inte hålla ihop det. Kan kanske vara för att det känns opersonligt när det är så många som lyssnar?

    Jaja, jag ska göra mitt bästa för att inte somna och inte rapa Och jag har förberett så jag kan starta med en dos varm choklad i alla fall.
  2. 1
    Kan inte nån... .... snabbt som en anka bajsar fixa så jag kan intaga Pepsi Max intravenöst imorron eftermiddag? Storföreläsning på G, igen, och att sörpla i mig den mängd som krävs för att hålla koncentrationen skulle nog skapa en del bubbel i magen och hur kul är det för resterande åhörare, för att inte tala om föreläsaren, om jag sitter och rapar hela tiden?

    Jag vet inte vad det är som gör att föreläsningar med stor publik är så tunga för mig, för det handlar liksom inte om ämnet utan det kan vara hur intressant eller hur ointressant som helst, jag kan ändå inte hålla ihop det. Kan kanske vara för att det känns opersonligt när det är så många som lyssnar?

    Jaja, jag ska göra mitt bästa för att inte somna och inte rapa Och jag har förberett så jag kan starta med en dos varm choklad i alla fall.
  3. Medlem sedan
    Nov 2015
    #2
    Du kanske är som mitt ena barn som suger in intryck från alla åhörare och inte kan låta bli att notera nästan allas utseende och hur det låter i salen osv. Blir ingen ork kvar att lyssna på föreläsningen också
    Kaffe och godis brukar funka bra för mig. Hoppas att det blir en riktigt bra dag!
  4. 2
    Du kanske är som mitt ena barn som suger in intryck från alla åhörare och inte kan låta bli att notera nästan allas utseende och hur det låter i salen osv. Blir ingen ork kvar att lyssna på föreläsningen också
    Kaffe och godis brukar funka bra för mig. Hoppas att det blir en riktigt bra dag!
  5. Medlem sedan
    Nov 1999
    #3
    Koka ner eländet till en trögflytande smet och ät det som kola istället?
  6. 3
    Koka ner eländet till en trögflytande smet och ät det som kola istället?
  7. Medlem sedan
    Nov 2003
    #4
    Köp jolt-Cola istället, den är peppigare! Jag har också svårt för salsföreläsningar. Jag tror att det beror på att man förväntas hålla snattran och bara lyssna, nåt jag är dålig på. Jag gillar interaktivitet bättre.
  8. 4
    Köp jolt-Cola istället, den är peppigare! Jag har också svårt för salsföreläsningar. Jag tror att det beror på att man förväntas hålla snattran och bara lyssna, nåt jag är dålig på. Jag gillar interaktivitet bättre.
  9. Medlem sedan
    Oct 2014
    #5
    sent svar, men försök att byta ut colan mot en burk med småplock som du står dig på bättre!
    Tänk minimorötter, gurka, små kex, bitar av rå blomkål och sånt.
  10. 5
    sent svar, men försök att byta ut colan mot en burk med småplock som du står dig på bättre!
    Tänk minimorötter, gurka, små kex, bitar av rå blomkål och sånt.
  11. Medlem sedan
    Aug 2006
    #6
    Jag varken somnade eller rapade Som tur var så var det inte en "håll bara käft och lyssna"-föreläsning utan man interagerade till viss del både med föreläsaren och "grannarna" då det handlade om experimentell naturvetenskap på förskolenivå, men det är ändå lite extra tungt med en så stor samling. Och så vill nån öppna upp för att få luft och nån vill ha stängt för att de fryser, så... Ja ni fattar

    Imorron är jag ledig och tänkte testa nåt nytt vin ikväll...
  12. 6
    Jag varken somnade eller rapade Som tur var så var det inte en "håll bara käft och lyssna"-föreläsning utan man interagerade till viss del både med föreläsaren och "grannarna" då det handlade om experimentell naturvetenskap på förskolenivå, men det är ändå lite extra tungt med en så stor samling. Och så vill nån öppna upp för att få luft och nån vill ha stängt för att de fryser, så... Ja ni fattar

    Imorron är jag ledig och tänkte testa nåt nytt vin ikväll...
  13. Medlem sedan
    Apr 2001
    #7
    Men visst blir det lätt lite såsigt i storgrupp? Smarta föreläsare avbryter rätt ofta för lite grannsnack osv. men jag tycker också att det är rätt segt. Kanske för att det känns lite för opersonligt?
  14. 7
    Men visst blir det lätt lite såsigt i storgrupp? Smarta föreläsare avbryter rätt ofta för lite grannsnack osv. men jag tycker också att det är rätt segt. Kanske för att det känns lite för opersonligt?
  15. Medlem sedan
    Aug 2006
    #8
    Ja jag tror att det är det som gör det, till stor del i a f. Men jag förstår ju både ekonomin och tanken bakom att all personal på förskolorna ska få tillgång till det som man upplever intressant och viktigt.
  16. 8
    Ja jag tror att det är det som gör det, till stor del i a f. Men jag förstår ju både ekonomin och tanken bakom att all personal på förskolorna ska få tillgång till det som man upplever intressant och viktigt.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar