Saker du inte visste fanns?
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Aug 2006
    #1

    Saker du inte visste fanns?

    Igår såg jag för första gången i mitt liv självhäftande eyliners! Never ever heard of...
    http://www.depend.se/produktsortiment/oga/4740/

    Har ni nyligen upptäckt saker ni innan dess inte visste fanns?
  2. 1
    Saker du inte visste fanns? Igår såg jag för första gången i mitt liv självhäftande eyliners! Never ever heard of...
    http://www.depend.se/produktsortiment/oga/4740/

    Har ni nyligen upptäckt saker ni innan dess inte visste fanns?
  3. Medlem sedan
    Nov 2003
    #2
    Intressant. Har du testat dem?
    En märklig sak som finns är något som heter proteinpudding, någonslags lågkalori-variant av chokladpudding som äts i viktväktarkretsar. Märklig företeelse.
  4. 2
    Intressant. Har du testat dem?
    En märklig sak som finns är något som heter proteinpudding, någonslags lågkalori-variant av chokladpudding som äts i viktväktarkretsar. Märklig företeelse.
  5. Medlem sedan
    Oct 2006
    #3
    Någon slags uppsugningsgrej man lägger i frysen vid avfrostning. Men det blev jag iofs tipsad om.

    Självhäftande eyeliner? Undrar hur bra det funkar, jag menar, har man svårt att måla fint har man kanske svårt att få dit dem bra/rakt?
  6. 3
    Någon slags uppsugningsgrej man lägger i frysen vid avfrostning. Men det blev jag iofs tipsad om.

    Självhäftande eyeliner? Undrar hur bra det funkar, jag menar, har man svårt att måla fint har man kanske svårt att få dit dem bra/rakt?
  7. Medlem sedan
    Aug 2006
    #4
    Vadå för uppsugningsgrej? Berätta nu!
  8. 4
    Vadå för uppsugningsgrej? Berätta nu!
  9. Medlem sedan
    Aug 2006
    #5
    Nope. Inte testat. Jag tänker att fixar jag inte att måla dit ett bra streck fixar jag inte att tejpa dit de där heller.

    Såna proteinpuddingar har jag sett, den enda jag vet äter är en sån träningsmänniska med fast diet och så. När jag läste på dem så hade de mer kolhydrater och mindre protein i än vad jag trodde...

    Modifast chokladpudding har jag hemma däremot. De har ungefär samma näringsinnehåll som deras shakes/drycker men mättar mer (tycker jag) när de är i mer fast form så ibland tar jag en sån som måltidsersättning, eller en halv och så bär till. Då och då.
  10. 5
    Nope. Inte testat. Jag tänker att fixar jag inte att måla dit ett bra streck fixar jag inte att tejpa dit de där heller.

    Såna proteinpuddingar har jag sett, den enda jag vet äter är en sån träningsmänniska med fast diet och så. När jag läste på dem så hade de mer kolhydrater och mindre protein i än vad jag trodde...

    Modifast chokladpudding har jag hemma däremot. De har ungefär samma näringsinnehåll som deras shakes/drycker men mättar mer (tycker jag) när de är i mer fast form så ibland tar jag en sån som måltidsersättning, eller en halv och så bär till. Då och då.
  11. Medlem sedan
    Oct 2006
    #6
    http://www.smartasaker.se/sv/artikla...pp-2-pack.html

    Finns på Ica maxi (men det var lättare att hitta bild på annat ställe
  12. 6
    http://www.smartasaker.se/sv/artikla...pp-2-pack.html

    Finns på Ica maxi (men det var lättare att hitta bild på annat ställe
  13. Medlem sedan
    Nov 2003
    #7
    Det är nog mer jag - jag tycker att chokladpudding är rätt äckligt (en gång serverade jag chokladpudding i hundbajspåsar på en halloweenfest haha) och ännu mera så om det inte är riktig chokladpudding.
  14. 7
    Det är nog mer jag - jag tycker att chokladpudding är rätt äckligt (en gång serverade jag chokladpudding i hundbajspåsar på en halloweenfest haha) och ännu mera så om det inte är riktig chokladpudding.
  15. Medlem sedan
    Aug 2006
    #8
    Chokladpudding serverad ur potta, gärna med ljummen äpplejuice, är också en höjdare
  16. 8
    Chokladpudding serverad ur potta, gärna med ljummen äpplejuice, är också en höjdare
  17. Medlem sedan
    Nov 2003
    #9
    Smaskigt!p
  18. 9
    Smaskigt!p
  19. Medlem sedan
    Aug 2006
    #10
    Å de funkar?
  20. 10
    Å de funkar?
  21. Medlem sedan
    Oct 2006
    #11
    Ja, kollegan påstår det (och hon är av den sorten som jag litar på).
    Jag ska prova, jag bara glömmer bort att köpa och numera har jag ju ny frys som inte blir isig som den gamla..
  22. 11
    Ja, kollegan påstår det (och hon är av den sorten som jag litar på).
    Jag ska prova, jag bara glömmer bort att köpa och numera har jag ju ny frys som inte blir isig som den gamla..
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar