Nä, nu hoppas vi på Lotto-raden i helgen
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Jan 2000
    Forumvärd
    #1

    Nä, nu hoppas vi på Lotto-raden i helgen

    För det här huset gav mig "vill-ha" känslan direkt. Förvisso lite stort framöver då vi bara kommer bli två. Men jag gillar det.
    Lite justeringar, kan tänka mig att slå ihop sovrum tre och hallen för att få ett större allrum. Vindsvåningens sovrum får vi nog ha avstängda under vintertid, kanske använda för att ha vintervila för växterna.

    Håller ni tummarna nu mina kära aff-vänner (postkoden har jag räknat bort eftersom det redan varit en utlottning i närliggande område, Triss gav ju högvinsten nu för någon vecka sedan, Lotto har varit lugnt något tag så chansen är större där)

    http://www.hemnet.se/bostad/villa-14...atan-8-8734855

    Läget är perfekt, lite bättre än det vi har nu, närmare stan.
  2. 1
    Nä, nu hoppas vi på Lotto-raden i helgen För det här huset gav mig "vill-ha" känslan direkt. Förvisso lite stort framöver då vi bara kommer bli två. Men jag gillar det.
    Lite justeringar, kan tänka mig att slå ihop sovrum tre och hallen för att få ett större allrum. Vindsvåningens sovrum får vi nog ha avstängda under vintertid, kanske använda för att ha vintervila för växterna.

    Håller ni tummarna nu mina kära aff-vänner (postkoden har jag räknat bort eftersom det redan varit en utlottning i närliggande område, Triss gav ju högvinsten nu för någon vecka sedan, Lotto har varit lugnt något tag så chansen är större där)

    http://www.hemnet.se/bostad/villa-14...atan-8-8734855

    Läget är perfekt, lite bättre än det vi har nu, närmare stan.
  3. Medlem sedan
    Jul 2003
    #2
    Lite stort för min familj redan nu, tycker jag.

    Även perfekt om ni ska ge sonen m flickvän, hmm jag menar kompis, lite privatsfär ;-)
  4. 2
    Lite stort för min familj redan nu, tycker jag.

    Även perfekt om ni ska ge sonen m flickvän, hmm jag menar kompis, lite privatsfär ;-)
  5. Medlem sedan
    Aug 2011
    #3
    "Lite" stort?....
  6. 3
    "Lite" stort?....
  7. Medlem sedan
    Jan 2000
    Forumvärd
    #4
    Det var också en tanke
  8. 4
    Det var också en tanke
  9. Medlem sedan
    Jan 2000
    Forumvärd
    #5
    Du menar inte att det är för stort? Men tänk vilka Aff-fester man kan ha
  10. 5
    Du menar inte att det är för stort? Men tänk vilka Aff-fester man kan ha
  11. Medlem sedan
    Nov 1999
    #6
    Entrén gillade jag inte nämnvärt, men resten var definitivt tilltalande. För att inte tala om läget! Då kan ju till och med jag tänka mig att flytta till Malmö
  12. 6
    Entrén gillade jag inte nämnvärt, men resten var definitivt tilltalande. För att inte tala om läget! Då kan ju till och med jag tänka mig att flytta till Malmö
  13. Medlem sedan
    Jan 2000
    Forumvärd
    #7
    Läget är toppen. Nära allt men ändå lite avskilt.
  14. 7
    Läget är toppen. Nära allt men ändå lite avskilt.
  15. Medlem sedan
    Oct 2014
    #8
    bra då kan jag ju bo hos dig när jag är i Skåneland
  16. 8
    bra då kan jag ju bo hos dig när jag är i Skåneland
  17. Medlem sedan
    Jan 2000
    Forumvärd
    #9
    Du kan få ett av sovrummen med egen dusch och självklart kommer det finnas stoppade galgar för dina kläder. Frukosten kommer serveras i köket, med delvis självbetjäning
  18. 9
    Du kan få ett av sovrummen med egen dusch och självklart kommer det finnas stoppade galgar för dina kläder. Frukosten kommer serveras i köket, med delvis självbetjäning
  19. Medlem sedan
    Oct 2014
    #10
    Nice
  20. 10
    Nice
  21. Medlem sedan
    Oct 2014
    #11
    du får då självklart en egen liten paviljong hos mig på mitt enkla slott i Gryts skärgård.
    http://www.hemnet.se/bostad/villa-19...-slott-8395955
  22. 11
    du får då självklart en egen liten paviljong hos mig på mitt enkla slott i Gryts skärgård.
    http://www.hemnet.se/bostad/villa-19...-slott-8395955
  23. Medlem sedan
    Jan 2000
    Forumvärd
    #12
    En nätt liten villa
    Tackar och bugar.
  24. 12
    En nätt liten villa
    Tackar och bugar.
  25. Medlem sedan
    Apr 2001
    #13
    Snälla, släng in lite färg i kåken i så fall och gör något åt den analt prydliga trädgården. Till grannarnas förvåning/bestörtning/lycka kan du väl i vart fall figurklippa något konstigt fantasidjur? En vindögd Nalle Puh som tittar ut tror jag skulle förgylla området direkt
  26. 13
    Snälla, släng in lite färg i kåken i så fall och gör något åt den analt prydliga trädgården. Till grannarnas förvåning/bestörtning/lycka kan du väl i vart fall figurklippa något konstigt fantasidjur? En vindögd Nalle Puh som tittar ut tror jag skulle förgylla området direkt
  27. Medlem sedan
    Jan 2004
    #14
    Wow vilket hus. Det där skulle jag kunna tänka mig att bo i fast vi bara har sonen hemma
  28. 14
    Wow vilket hus. Det där skulle jag kunna tänka mig att bo i fast vi bara har sonen hemma
  29. Medlem sedan
    Jan 2000
    Forumvärd
    #15
    Ingen fara, men min "konstnärliga" ådra, så kommer trädgården fyllas med krukor av allehanda slag och annat som kommer bryta prydligheten och inomhus kommer det dekoreras av allehanda saker som inte passar in
  30. 15
    Ingen fara, men min "konstnärliga" ådra, så kommer trädgården fyllas med krukor av allehanda slag och annat som kommer bryta prydligheten och inomhus kommer det dekoreras av allehanda saker som inte passar in
  31. Medlem sedan
    Apr 2001
    #16
    Jättebra, jag kan säkert sticka en trädgårdstomte till dig också. Men bara om du ställer den så att alla grannar ser.
  32. 16
    Jättebra, jag kan säkert sticka en trädgårdstomte till dig också. Men bara om du ställer den så att alla grannar ser.
  33. Medlem sedan
    Nov 1998
    #17
    Du kan väl ta kontakt med riksbankschefen och låna hem beloppet till den nya reporäntan på -0,5 %. Driftskostnaden är ju inte så farlig, bara ca 3 000 kr/månaden.
  34. 17
    Du kan väl ta kontakt med riksbankschefen och låna hem beloppet till den nya reporäntan på -0,5 %. Driftskostnaden är ju inte så farlig, bara ca 3 000 kr/månaden.
  35. Medlem sedan
    Aug 2006
    #18
    Kan väl funka som typ fritidshus eller nåt. Extraboende.
  36. 18
    Kan väl funka som typ fritidshus eller nåt. Extraboende.
  37. Medlem sedan
    Nov 1998
    #19
    Ja, precis. När man är i Malmö och shoppar över en helg eller så.
    F n bor Tetra Pak-direktören Whartons fem tonåringar där. De har vars 2-3 rum. Man kan ju tänka sig att dessa tonåringar kan fylla ut med många kompisar och att de blir väldigt populära.
  38. 19
    Ja, precis. När man är i Malmö och shoppar över en helg eller så.
    F n bor Tetra Pak-direktören Whartons fem tonåringar där. De har vars 2-3 rum. Man kan ju tänka sig att dessa tonåringar kan fylla ut med många kompisar och att de blir väldigt populära.
  39. Medlem sedan
    Oct 2006
    #20
    Åh, ja jag gillar Fridhem!
  40. 20
    Åh, ja jag gillar Fridhem!
Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar