Hemma från jobbet i sex år utan upptäckt
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Nov 1998
    #1

    Hemma från jobbet i sex år utan upptäckt

    http://www.dn.se/ekonomi/tjansteman-...utan-upptackt/

    Jag tycker att hans chefer i stället borde ha dömts för tjänstefel för att de inte hade koll på honom.

    Annars kunde han ha tvingats hålla föreläsningar om Spinozas filosofi i sex år framöver.
  2. 1
    Hemma från jobbet i sex år utan upptäckt http://www.dn.se/ekonomi/tjansteman-...utan-upptackt/

    Jag tycker att hans chefer i stället borde ha dömts för tjänstefel för att de inte hade koll på honom.

    Annars kunde han ha tvingats hålla föreläsningar om Spinozas filosofi i sex år framöver.
  3. Medlem sedan
    May 2004
    #2

    Ha ha ja jäklars...

    helt otroligt. Håller med, hans chefer borde banne mig åtalas för tjänstefel. Men men, det kanske uppdagas med vad de eller andra har pysslat med också under tiden.
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  4. 2
    Ha ha ja jäklars... helt otroligt. Håller med, hans chefer borde banne mig åtalas för tjänstefel. Men men, det kanske uppdagas med vad de eller andra har pysslat med också under tiden.
  5. Medlem sedan
    Aug 2013
    #3
    Ja, minst lika rimligt. Annars slog det mig att man borde ha satsat på att bli kommunaltjänsteman i Spanien.
  6. 3
    Ja, minst lika rimligt. Annars slog det mig att man borde ha satsat på att bli kommunaltjänsteman i Spanien.
  7. Medlem sedan
    Dec 2005
    #4
    Hehe

    Själv känns det som om jag aldrig är på jobbet efter att ha vabbat 3 dagar förra veckan, varit sjuk en dag veckan innan och imorgon måste jag vabba eftermiddagen. Sen hoppas jag att barnen är friska nog för skola böda två. Vi har hafy sjukstuga sen förra lördagen med två influensasjuka barn. Tyvärr har jag åkt på en förkylning så jag känner mig ibte alls i form men mpste vara spelklar till torsdag då det vankas innebandymatch.
  8. 4
    Hehe

    Själv känns det som om jag aldrig är på jobbet efter att ha vabbat 3 dagar förra veckan, varit sjuk en dag veckan innan och imorgon måste jag vabba eftermiddagen. Sen hoppas jag att barnen är friska nog för skola böda två. Vi har hafy sjukstuga sen förra lördagen med två influensasjuka barn. Tyvärr har jag åkt på en förkylning så jag känner mig ibte alls i form men mpste vara spelklar till torsdag då det vankas innebandymatch.
  9. Medlem sedan
    Jan 2016
    #5
    Jag tänkte att om jag får veta vilket jobb han har kanske jag förstår att det kan hända men nej det är ofattbart
  10. 5
    Jag tänkte att om jag får veta vilket jobb han har kanske jag förstår att det kan hända men nej det är ofattbart
  11. Medlem sedan
    Oct 2015
    #6
    Ja, att de inte såg honom alls. Det är väl hur hemskt som helst.



    Ingen saknade honom, ingen ville honom något. Ingen förväntade sig något av honom.
  12. 6
    Ja, att de inte såg honom alls. Det är väl hur hemskt som helst.



    Ingen saknade honom, ingen ville honom något. Ingen förväntade sig något av honom.
  13. Medlem sedan
    Jun 2004
    #7
    Det låter skönt tycker jag :-)
  14. 7
    Det låter skönt tycker jag :-)
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar