Hallå eller???
Singelmingel
  1. Medlem sedan
    Mar 2007
    #1

    Hallå eller???

    Hej! Här håller jag mig undan i ungefär 7 år och när jag kommer tillbaka är här helt öde. Var är alla?! 😵
  2. 1
    Hallå eller??? Hej! Här håller jag mig undan i ungefär 7 år och när jag kommer tillbaka är här helt öde. Var är alla?! 😵
  3. Medlem sedan
    Aug 1998
    Forumvärd
    #2

    Jag är här

    Annars är det väl rätt tomt. Folk har antingen osinglat sig eller dött av åldersdomssvaghet.
    OK, de kanske är otrogna med Facebook för all del.

    Hur är det med dig då, det var onekligen riktigt länge sedan!?

    Vem som helst kan bli förlåten när de haft fel.
    Det svåra är att bli förlåten för att du har haft rätt!

    Värd hos Allt för Föräldrar
  4. 2
    Jag är här Annars är det väl rätt tomt. Folk har antingen osinglat sig eller dött av åldersdomssvaghet.
    OK, de kanske är otrogna med Facebook för all del.

    Hur är det med dig då, det var onekligen riktigt länge sedan!?
  5. Medlem sedan
    Mar 2007
    #3
    Ålderdomssvaghet låter ju illa. Osinglat sig låter desto trevligare. Själv singlade jag mig för ca tre år sedan. Har varit fullt upp, med livet. Hur är det själv?
  6. 3
    Ålderdomssvaghet låter ju illa. Osinglat sig låter desto trevligare. Själv singlade jag mig för ca tre år sedan. Har varit fullt upp, med livet. Hur är det själv?
  7. Medlem sedan
    Aug 1998
    Forumvärd
    #4

    Det är väl som vanligt

    Bortsett från att jag söker jobb just nu men annars ägnar jag mig mest åt att försöka få ut mina killar ur huset så att de kan bli självständiga. Det kräver en del innan jag kommer så långt...

    Får jag väl ut en i ett eget boende kan jag sälja huset och skaffa en lägenhet i stället. Det är i alla fall planen.

    Vem som helst kan bli förlåten när de haft fel.
    Det svåra är att bli förlåten för att du har haft rätt!

    Värd hos Allt för Föräldrar
  8. 4
    Det är väl som vanligt Bortsett från att jag söker jobb just nu men annars ägnar jag mig mest åt att försöka få ut mina killar ur huset så att de kan bli självständiga. Det kräver en del innan jag kommer så långt...

    Får jag väl ut en i ett eget boende kan jag sälja huset och skaffa en lägenhet i stället. Det är i alla fall planen.
  9. Medlem sedan
    Mar 2007
    #5
    Är grabbarna så stora nu?
    Vad söker du för typ av jobb? Jag kan säga att allt inom vård- och omsorg skriker efter personal. Utbildad eller outbildad. Bara det är rätt person.
  10. 5
    Är grabbarna så stora nu?
    Vad söker du för typ av jobb? Jag kan säga att allt inom vård- och omsorg skriker efter personal. Utbildad eller outbildad. Bara det är rätt person.
  11. Medlem sedan
    Aug 1998
    Forumvärd
    #6

    Ja, de är rätt stora

    De är 19 och 21 vid det här laget så det är inte för tidigt att börjka fundera på att de skall kunna bo själva, men det är nog ändå en lång resa innan vi kommer dit.

    Det jag verkligen är bäst på är mjukvara till industriella system och det finns inte _så_ många jobb att söka på det området. Konsulter, konsulter, webbutvecklare och databasnissar har det lättare. Liksom 25-åringar...

    Vem som helst kan bli förlåten när de haft fel.
    Det svåra är att bli förlåten för att du har haft rätt!

    Värd hos Allt för Föräldrar
  12. 6
    Ja, de är rätt stora De är 19 och 21 vid det här laget så det är inte för tidigt att börjka fundera på att de skall kunna bo själva, men det är nog ändå en lång resa innan vi kommer dit.

    Det jag verkligen är bäst på är mjukvara till industriella system och det finns inte _så_ många jobb att söka på det området. Konsulter, konsulter, webbutvecklare och databasnissar har det lättare. Liksom 25-åringar...
  13. Medlem sedan
    Jan 2009
    #7
    Hallå! Jag är här ibland även om jag nyligen osinglat mig. Jag kommer dock inte ihåg ditt nick så du hängde nog här lite innan jag blev som mest aktiv här... Eller så är jag glömsk bara, kanske minns dig om du berättar mer.

    Med mig är det bra.
    Ha det gott!
  14. 7
    Hallå! Jag är här ibland även om jag nyligen osinglat mig. Jag kommer dock inte ihåg ditt nick så du hängde nog här lite innan jag blev som mest aktiv här... Eller så är jag glömsk bara, kanske minns dig om du berättar mer.

    Med mig är det bra.
  15. Medlem sedan
    Jan 2011
    #8

    offline

    eller i förhållande numera
    Undra sa flundran om gäddan är fisk.

    De va däringa sa käringa från Skövde.


    Hoppa o skit o få randiga ben.
  16. 8
    offline eller i förhållande numera
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar