Amning och äldre syskon
Föräldraskap
  1. Medlem sedan
    May 2012
    #1

    Amning och äldre syskon

    Jag fick en son för en vecka sen och har 3 barn sen tidigare. Födda 2001, 2004 och 2009. Nu är det så att mina två yngsta (sönerna) gör det omöjligt för mig att amma eftersom dom "retas" så fort jag ska ge deras lillebror mat. Jag antar att dom tycker det blir pinsamt. Men vad ska jag göra? Någon mer som vart med om detta?
  2. 1
    Amning och äldre syskon Jag fick en son för en vecka sen och har 3 barn sen tidigare. Födda 2001, 2004 och 2009. Nu är det så att mina två yngsta (sönerna) gör det omöjligt för mig att amma eftersom dom "retas" så fort jag ska ge deras lillebror mat. Jag antar att dom tycker det blir pinsamt. Men vad ska jag göra? Någon mer som vart med om detta?
  3. Medlem sedan
    Sep 2016
    #2
    Det kanske blir lite pinsamt när mamma drar fram tuttarna
    Gör klart för dom att antingen stannar dom kvar och är tyst eller så får dom gå någon annan stans så slipper dom störa sej på det.
    Mamma bestämmer.

    Stannar dom kvar vänjer dom sej men det går ju inte att tvinga dom.
  4. 2
    Det kanske blir lite pinsamt när mamma drar fram tuttarna
    Gör klart för dom att antingen stannar dom kvar och är tyst eller så får dom gå någon annan stans så slipper dom störa sej på det.
    Mamma bestämmer.

    Stannar dom kvar vänjer dom sej men det går ju inte att tvinga dom.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar