Det blir alltmer avfolkat här...
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Aug 2013
    #1

    Det blir alltmer avfolkat här...

    Undrar t.ex. vart Valerina har tagit vägen. Vilka övriga har nyligen försvunnit?
    Vad är en cyniker? En man som vet priset på allt och värdet på ingenting.
    (Oscar Wilde)
  2. 1
    Det blir alltmer avfolkat här... Undrar t.ex. vart Valerina har tagit vägen. Vilka övriga har nyligen försvunnit?
  3. Medlem sedan
    May 2004
    #2

    Ja jag saknar...

    Valerina jag med och många andra förstås men samtidigt kan jag förstå att det så sakteliga tystnar här. Det är inte konstigt alls, många tystnar och det finns ingen form av seriös återväxt heller, kan inte bli nåt annat.
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  4. 2
    Ja jag saknar... Valerina jag med och många andra förstås men samtidigt kan jag förstå att det så sakteliga tystnar här. Det är inte konstigt alls, många tystnar och det finns ingen form av seriös återväxt heller, kan inte bli nåt annat.
  5. Medlem sedan
    Aug 2013
    #3
    Nej, det är väl dags att lämna skutan, när man märker att det bara är man själv som skriver inlägg.
  6. 3
    Nej, det är väl dags att lämna skutan, när man märker att det bara är man själv som skriver inlägg.
  7. Medlem sedan
    May 2004
    #4

    Ha ha ja men den...

    insikten har inte en del, de går antagligen igång på att få vara lite oemotsagda, det kittlar gott

    Kollade lite bakåt bland inläggen och det är sjukt många som har tystnat eller avslutat sina medlemskap, otroligt många härliga människor som har försvunnit. Även om det är sunt att skribenter kommer och går så är det dock många som gjorde avtryck och jag kan sakna dom imellanåt.
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  8. 4
    Ha ha ja men den... insikten har inte en del, de går antagligen igång på att få vara lite oemotsagda, det kittlar gott

    Kollade lite bakåt bland inläggen och det är sjukt många som har tystnat eller avslutat sina medlemskap, otroligt många härliga människor som har försvunnit. Även om det är sunt att skribenter kommer och går så är det dock många som gjorde avtryck och jag kan sakna dom imellanåt.
  9. Medlem sedan
    Aug 2013
    #5
    Instämmer - i båda påståendena.
  10. 5
    Instämmer - i båda påståendena.
  11. Medlem sedan
    Jan 2004
    #6
    Här är jag.
    Jag vet att jag har varit urdålig p att titta in här på sistone, förlåt. Grejen är att sen jag slog ryggen i i början av januari har jag börjat sticka och nu är jag inne i en period där stickningen är jätterolig och jag har flera projekt på gång och då blir jag sittandes i soffan och stickar och kollar på TV i stället för att titta in här. Men jag ska försöka bättra mig, för jag saknar er.
  12. 6
    Här är jag.
    Jag vet att jag har varit urdålig p att titta in här på sistone, förlåt. Grejen är att sen jag slog ryggen i i början av januari har jag börjat sticka och nu är jag inne i en period där stickningen är jätterolig och jag har flera projekt på gång och då blir jag sittandes i soffan och stickar och kollar på TV i stället för att titta in här. Men jag ska försöka bättra mig, för jag saknar er.
  13. Medlem sedan
    Jan 2004
    #7
    Hej på dig SP
  14. 7
    Hej på dig SP
  15. Medlem sedan
    Aug 2013
    #8
    Hej, Valerina! Väldigt trevligt att se din svamp igen. Det är klart att du skall ägna åt din stickning, om den känns jätterolig. Sedan är det självklart kul om du också tittar in här ibland, när du får tid och lust. Hoppas din rygg är bättre!
  16. 8
    Hej, Valerina! Väldigt trevligt att se din svamp igen. Det är klart att du skall ägna åt din stickning, om den känns jätterolig. Sedan är det självklart kul om du också tittar in här ibland, när du får tid och lust. Hoppas din rygg är bättre!
  17. Medlem sedan
    Nov 1998
    #9
    Hoppas att ryggen är helt bra nu!
  18. 9
    Hoppas att ryggen är helt bra nu!
  19. Medlem sedan
    Jan 2004
    #10
    Hej Haqvon och Lauritz
    Min rygg är bättre men inte helt bra. Jag blir väldigt fort trött och får då ont. Jag har en liten molande känsla i ryggen konstant. Och jag har ett pirr i musklerna på vänster skulderblad. Knepig känsla måste jag säga.
  20. 10
    Hej Haqvon och Lauritz
    Min rygg är bättre men inte helt bra. Jag blir väldigt fort trött och får då ont. Jag har en liten molande känsla i ryggen konstant. Och jag har ett pirr i musklerna på vänster skulderblad. Knepig känsla måste jag säga.
  21. Medlem sedan
    Aug 2013
    #11
    Det är väl ordentligt undersökt? (Haqvon lät tjusigt. Kanske skall byta signatur. )
  22. 11
    Det är väl ordentligt undersökt? (Haqvon lät tjusigt. Kanske skall byta signatur. )
  23. Medlem sedan
    Jan 2004
    #12
    Nja jag är hastigt undersökt av en läkare när jag var på vårdcentralens jourmottagning. Hon kollade mest att det inte var nån fraktur och att lungorna var ok. En månad senare var jag till sjukgymnast som inte hittade nåt fel och då gjordes också en skelettröntgen som inte visade nånting.

    Får nog kontakta vårdcentralen igen tror jag. Ja men Haqvon kanske vore ett bra nick,,,Haqvon den store
  24. 12
    Nja jag är hastigt undersökt av en läkare när jag var på vårdcentralens jourmottagning. Hon kollade mest att det inte var nån fraktur och att lungorna var ok. En månad senare var jag till sjukgymnast som inte hittade nåt fel och då gjordes också en skelettröntgen som inte visade nånting.

    Får nog kontakta vårdcentralen igen tror jag. Ja men Haqvon kanske vore ett bra nick,,,Haqvon den store
  25. Medlem sedan
    Aug 2013
    #13
    Låter bra, det där. Både det ena och det andra.
  26. 13
    Låter bra, det där. Både det ena och det andra.
  27. Medlem sedan
    May 2004
    #14

    Hej Valerina, så gott...

    att se dig igen. Du är helt ursäktad om du har hittat ett liv utanför aff, jag har full förståelse, det är rätt sunt egentligen
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  28. 14
    Hej Valerina, så gott... att se dig igen. Du är helt ursäktad om du har hittat ett liv utanför aff, jag har full förståelse, det är rätt sunt egentligen
  29. Medlem sedan
    Jan 2004
    #15
    Jo fast jag skulle ju vilja hinna med er lite mer också
  30. 15
    Jo fast jag skulle ju vilja hinna med er lite mer också
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar