Naken i resturangen?
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Apr 2008
    #1

    Naken i resturangen?

    Skulle ni kunna tänka er att äta på en resturang där alla är nakna?
    http://www.dn.se/ekonomi/ny-nakenres...anga-kladerna/

    Om ni var tvungna att göra det med minst två personer, vilka skulle det då vara?

    Jag är nog en tråkig typ, det lockar inte särskilt. Även om jag inte anser mej vara särsskilt pryd, så är det behändigt att kunna gömma sej i en massa kläder, och slippa bry sej om sin kropp.
    Dessutom är jag så frusen.

    De som jag skulle kunna tänka mej att göra det med är antingen två väninnor, fast då är risken överhängande att det skulle pratas bantning, oavsett vilka väninnorna är.
    Eller så syrran och hennes man, de är bastubadare och nudister, så det vore inte en så laddad grejj då.
  2. 1
    Naken i resturangen? Skulle ni kunna tänka er att äta på en resturang där alla är nakna?
    http://www.dn.se/ekonomi/ny-nakenres...anga-kladerna/

    Om ni var tvungna att göra det med minst två personer, vilka skulle det då vara?

    Jag är nog en tråkig typ, det lockar inte särskilt. Även om jag inte anser mej vara särsskilt pryd, så är det behändigt att kunna gömma sej i en massa kläder, och slippa bry sej om sin kropp.
    Dessutom är jag så frusen.

    De som jag skulle kunna tänka mej att göra det med är antingen två väninnor, fast då är risken överhängande att det skulle pratas bantning, oavsett vilka väninnorna är.
    Eller så syrran och hennes man, de är bastubadare och nudister, så det vore inte en så laddad grejj då.
  3. Medlem sedan
    May 2004
    #2

    Jag har inga...

    direkta problem att vara på nakenbad eller så men just restaurang skulle jag inte känna mig bekväm.
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  4. 2
    Jag har inga... direkta problem att vara på nakenbad eller så men just restaurang skulle jag inte känna mig bekväm.
  5. Medlem sedan
    Aug 2006
    #3
    Var skulle jag stoppa plånboken och telefonen? 😉

    Nej det är nog inget för mig, inte ens med den som ser mig naken flera gånger i veckan...
  6. 3
    Var skulle jag stoppa plånboken och telefonen? 😉

    Nej det är nog inget för mig, inte ens med den som ser mig naken flera gånger i veckan...
  7. Medlem sedan
    Jul 2003
    #4
    Nja, vill inte ens äta naken i mitt eget hem - oavsett om jag är själv eller med andra. Så nej det lockar verkligen inte.

    Om jag är tvungen - med familjen eller kvinnliga vänner.
  8. 4
    Nja, vill inte ens äta naken i mitt eget hem - oavsett om jag är själv eller med andra. Så nej det lockar verkligen inte.

    Om jag är tvungen - med familjen eller kvinnliga vänner.
  9. Medlem sedan
    Aug 1998
    Forumvärd
    #5

    Nej tack

    Jojo, inspirerade av Luddit-rörelsen som försökte stoppa industrialiseringen. Själv gillar jag att vi inte lever på stenåldern.

    Vem som helst kan bli förlåten när de haft fel.
    Det svåra är att bli förlåten för att du har haft rätt!

    Värd hos Allt för Föräldrar
  10. 5
    Nej tack Jojo, inspirerade av Luddit-rörelsen som försökte stoppa industrialiseringen. Själv gillar jag att vi inte lever på stenåldern.
  11. Medlem sedan
    Apr 2008
    #6
    Det är kanske gratis ? Telefonen var det meningen att man inte hade med sig, om jag fattade rätt. Men utan betalning vill de nog inte bli
  12. 6
    Det är kanske gratis ? Telefonen var det meningen att man inte hade med sig, om jag fattade rätt. Men utan betalning vill de nog inte bli
  13. Medlem sedan
    Apr 2008
    #7
    Håller med, om jag kände för att äta naken hemma så skulle ajg ju göra det, i alla fall sommartid. Men nä, har aldrig känt behovet.
  14. 7
    Håller med, om jag kände för att äta naken hemma så skulle ajg ju göra det, i alla fall sommartid. Men nä, har aldrig känt behovet.
  15. Medlem sedan
    Apr 2008
    #8
    Nog kan jag förstå poängen att inte ha med telefonen, och jag kan känna lockelsen i att leva utan el och bekvämligheter. Men just nakenheten är så opraktiskt. När det är tillräckligt varm sommartid, då brukar det komma mygg, så kläder är liksom praktiskt, även då.
  16. 8
    Nog kan jag förstå poängen att inte ha med telefonen, och jag kan känna lockelsen i att leva utan el och bekvämligheter. Men just nakenheten är så opraktiskt. När det är tillräckligt varm sommartid, då brukar det komma mygg, så kläder är liksom praktiskt, även då.
  17. Medlem sedan
    Nov 1998
    #9
    När jag var med i Frisksportarna, var det många som sprang omkring nakna på föreningens fastigheter och egna matsalar. Jag var en gång på en saunarestaurang i Jyväskylä i Finland, där man badade bastu och sen gick man direkt ut och satte sig i restaurangen och åt. Man hade bord vid en sjö och kunde kasta sig i vattnet direkt från stolen. Fast de flesta var mer eller mindre invirade i handdukar.
    Själv kåddade jag inte omkring, utan gick helst invirad i en handduk och kollade på nakna damer.
  18. 9
    När jag var med i Frisksportarna, var det många som sprang omkring nakna på föreningens fastigheter och egna matsalar. Jag var en gång på en saunarestaurang i Jyväskylä i Finland, där man badade bastu och sen gick man direkt ut och satte sig i restaurangen och åt. Man hade bord vid en sjö och kunde kasta sig i vattnet direkt från stolen. Fast de flesta var mer eller mindre invirade i handdukar.
    Själv kåddade jag inte omkring, utan gick helst invirad i en handduk och kollade på nakna damer.
  19. Medlem sedan
    Jan 2000
    Forumvärd
    #10
    Inte en chans, jag är inte naken bland främmande personer, den enda som ser mig naken är sambon (och andra min ryggtavla i duschen i badhuset).
  20. 10
    Inte en chans, jag är inte naken bland främmande personer, den enda som ser mig naken är sambon (och andra min ryggtavla i duschen i badhuset).
  21. Medlem sedan
    Sep 2003
    #11
    Det skulle aldrig hända, jag låter hellre bli att äta än vistas på en nakenrestaurang. Hela konceptet verkar en aning överdrivet tycker jag, undrar om det blir en framgångsrik restaurang?
  22. 11
    Det skulle aldrig hända, jag låter hellre bli att äta än vistas på en nakenrestaurang. Hela konceptet verkar en aning överdrivet tycker jag, undrar om det blir en framgångsrik restaurang?
  23. Medlem sedan
    Apr 2008
    #12
    Kanske som en fluga, att tillräckligt många är intresserade?
    Fast jag har också svårt att tro att det kommer att hålla i sig. Inte blir det ett nytt McDonald's
  24. 12
    Kanske som en fluga, att tillräckligt många är intresserade?
    Fast jag har också svårt att tro att det kommer att hålla i sig. Inte blir det ett nytt McDonald's
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar