Föräldragrupp i Malmö för höstbebisar?
Gravidsnack
  1. Medlem sedan
    Dec 2015
    #1

    Föräldragrupp i Malmö för höstbebisar?

    Tänkte höra om det finns intresse för en föräldragrupp för barn som kommer födas nu till hösten?
  2. 1
    Föräldragrupp i Malmö för höstbebisar? Tänkte höra om det finns intresse för en föräldragrupp för barn som kommer födas nu till hösten?
  3. Anonym (J)
    #2
    Citat Ursprungligen postat av linnealunnet Visa inlägg
    Tänkte höra om det finns intresse för en föräldragrupp för barn som kommer födas nu till hösten?
    Jaa
  4. 2
    Citat Ursprungligen postat av linnealunnet Visa inlägg
    Tänkte höra om det finns intresse för en föräldragrupp för barn som kommer födas nu till hösten?
    Jaa
  5. Medlem sedan
    May 2016
    #3
    Citat Ursprungligen postat av linnealunnet Visa inlägg
    Tänkte höra om det finns intresse för en föräldragrupp för barn som kommer födas nu till hösten?
    Jag väntar mer ett vinter barn än höst. Har BF i början av november. Men tycker det verkar intressant med en föräldragrupp.
  6. 3
    Citat Ursprungligen postat av linnealunnet Visa inlägg
    Tänkte höra om det finns intresse för en föräldragrupp för barn som kommer födas nu till hösten?
    Jag väntar mer ett vinter barn än höst. Har BF i början av november. Men tycker det verkar intressant med en föräldragrupp.
  7. Medlem sedan
    Dec 2015
    #4
    Vad kul att det finns intresse Det är super kul LillyE att du är med, jag föder ju bara en månad innan dig så min lille gosse kanske räknas som en vinterbebis med :P Då är vi hittills 4 bebisar i föräldragruppen, med föräldrar så klart! Jag har gjort en facebookgrupp som heter: Föräldragrupp för barn födda sommar, höst och vinter 2016 så ni får gärna gå med där tillvidare så kommer det säkert mer medlemmar såsmåningom
  8. 4
    Vad kul att det finns intresse Det är super kul LillyE att du är med, jag föder ju bara en månad innan dig så min lille gosse kanske räknas som en vinterbebis med :P Då är vi hittills 4 bebisar i föräldragruppen, med föräldrar så klart! Jag har gjort en facebookgrupp som heter: Föräldragrupp för barn födda sommar, höst och vinter 2016 så ni får gärna gå med där tillvidare så kommer det säkert mer medlemmar såsmåningom
  9. Medlem sedan
    May 2016
    #5
    Vad kul!
    Låter jättekul med Facebookgrupp. Undrar bara om den är hemlig eller öppen. Har inte helt gått ut med att vi väntar barn än nämligen

    Bor alla i Malmö
  10. 5
    Vad kul!
    Låter jättekul med Facebookgrupp. Undrar bara om den är hemlig eller öppen. Har inte helt gått ut med att vi väntar barn än nämligen

    Bor alla i Malmö
  11. Medlem sedan
    Dec 2015
    #6
    Just nu kan man inte se inläggen, men däremot vilka som är medlem i gruppen. Har däremot frågat mer kunniga personer hur man gör gruppen privat så jag arbetar på det. Hör av mig när den är hemlig! Hur går din graviditet förresten LillyE?
  12. 6
    Just nu kan man inte se inläggen, men däremot vilka som är medlem i gruppen. Har däremot frågat mer kunniga personer hur man gör gruppen privat så jag arbetar på det. Hör av mig när den är hemlig! Hur går din graviditet förresten LillyE?
  13. Medlem sedan
    May 2016
    #7
    Citat Ursprungligen postat av linnealunnet Visa inlägg
    Just nu kan man inte se inläggen, men däremot vilka som är medlem i gruppen. Har däremot frågat mer kunniga personer hur man gör gruppen privat så jag arbetar på det. Hör av mig när den är hemlig! Hur går din graviditet förresten LillyE?
    Vad bra. Sökte på gruppen häromdagen men hittade inte den.. tänkte att nu börjar jag närna mig halva graviditeten så de behöver inte va så hemligt längre.
    Det går bara bra och jag mår väldigt bra! Magen har börjat att växa lite smått.
    Hur går det för dig?
  14. 7
    Citat Ursprungligen postat av linnealunnet Visa inlägg
    Just nu kan man inte se inläggen, men däremot vilka som är medlem i gruppen. Har däremot frågat mer kunniga personer hur man gör gruppen privat så jag arbetar på det. Hör av mig när den är hemlig! Hur går din graviditet förresten LillyE?
    Vad bra. Sökte på gruppen häromdagen men hittade inte den.. tänkte att nu börjar jag närna mig halva graviditeten så de behöver inte va så hemligt längre.
    Det går bara bra och jag mår väldigt bra! Magen har börjat att växa lite smått.
    Hur går det för dig?
  15. Medlem sedan
    Jun 2016
    #8
    Hej jag är också intresserad!
    Har BF 4 dec😀
  16. 8
    Hej jag är också intresserad!
    Har BF 4 dec😀
  17. Medlem sedan
    May 2016
    #9
    Jag lyckas inte hitta gruppen på Facebook.. finns den kvar?
  18. 9
    Jag lyckas inte hitta gruppen på Facebook.. finns den kvar?
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar