Lagra bilder i cyberrymden ?
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Jan 2000
    Forumvärd
    #1

    Lagra bilder i cyberrymden ?

    Inser att det är kanske dags att se över andra sätt att förvara bilder på istället för på en fysisk hårddisk (förvisso extern men ändå).
    Har ni bra tips, gärna inte dyra, utan en hanterlig kostnad, eller kanske till och med gratis .

    Nu när jag ska vara hemma och rehabilitera mig så kanske man kan roa sig med sådant.
  2. 1
    Lagra bilder i cyberrymden ? Inser att det är kanske dags att se över andra sätt att förvara bilder på istället för på en fysisk hårddisk (förvisso extern men ändå).
    Har ni bra tips, gärna inte dyra, utan en hanterlig kostnad, eller kanske till och med gratis .

    Nu när jag ska vara hemma och rehabilitera mig så kanske man kan roa sig med sådant.
  3. Medlem sedan
    Apr 2008
    #2
    De flesta har ju gratis i början, så om du skaffar flera olika kontont, , så är det gratis. men det gäller att hålla reda på dem.

    Jag använder en egen hårddisk, och Storegate på nätet. Servrarna ligger i verige, det tycker jag är bra.
    https://www.storegate.com/se/
  4. 2
    De flesta har ju gratis i början, så om du skaffar flera olika kontont, , så är det gratis. men det gäller att hålla reda på dem.

    Jag använder en egen hårddisk, och Storegate på nätet. Servrarna ligger i verige, det tycker jag är bra.
    https://www.storegate.com/se/
  5. Medlem sedan
    Aug 2010
    #3
    Jag är så himla basic att jag skapar album på Facebook som bara jag kan se Då finns de liksom där ute i cybern utan att jag måste lära mig ännu fler sätt att spara på.

    Det är bara några enstaka album jag har öppna för vänner, resten är det hänglås på
  6. 3
    Jag är så himla basic att jag skapar album på Facebook som bara jag kan se Då finns de liksom där ute i cybern utan att jag måste lära mig ännu fler sätt att spara på.

    Det är bara några enstaka album jag har öppna för vänner, resten är det hänglås på
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar