Träningsblogg...
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Dec 2014
    #1

    Träningsblogg...

    Ert bästa tips på träningsblogg (för "normalstöd motionär" i sina bästa år, inga elitsatsningar)?
  2. 1
    Träningsblogg... Ert bästa tips på träningsblogg (för "normalstöd motionär" i sina bästa år, inga elitsatsningar)?
  3. Medlem sedan
    Apr 2001
    #2
    Skriva själv eller läsa andras? Jag är så himla oteknisk så jag skriver bara direkt i kalendern haha. Jag brukar fylla i vad jag tränat, om det är simning hur långt och hur det gick. Det är både för min egen skull (det är ju lite roligare att se totalsumman simmade meter öka än att bara skriva från gång till gång) och för att jag ska kunna visa sjukgymnasten om det blir försämringar/förbättringar. Hittills har det bara blivit bättre och ju mer jag tränar desto större skillnad blir det.
  4. 2
    Skriva själv eller läsa andras? Jag är så himla oteknisk så jag skriver bara direkt i kalendern haha. Jag brukar fylla i vad jag tränat, om det är simning hur långt och hur det gick. Det är både för min egen skull (det är ju lite roligare att se totalsumman simmade meter öka än att bara skriva från gång till gång) och för att jag ska kunna visa sjukgymnasten om det blir försämringar/förbättringar. Hittills har det bara blivit bättre och ju mer jag tränar desto större skillnad blir det.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar