Nättroll
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Nov 2015
    #1

    Nättroll

    Igår blev jag förresten kallad för nättroll. Haha det var en ny upplevelse. Har det hänt dig med ?
  2. 1
    Nättroll Igår blev jag förresten kallad för nättroll. Haha det var en ny upplevelse. Har det hänt dig med ?
  3. Medlem sedan
    Jul 2003
    #2
    Haha, Salladen som nättroll - vad har du nu hittat på? ;-)

    Nej jag har inte blivit kallat det.
  4. 2
    Haha, Salladen som nättroll - vad har du nu hittat på? ;-)

    Nej jag har inte blivit kallat det.
  5. Medlem sedan
    Nov 2015
    #3
    Haha jag bara höll med om att Vårdbidrag är en fin förmån och att man borde vara tacksam för att det finns. Och att det inte är en rättighet att få det men att alla får söka. Ungefär så.
  6. 3
    Haha jag bara höll med om att Vårdbidrag är en fin förmån och att man borde vara tacksam för att det finns. Och att det inte är en rättighet att få det men att alla får söka. Ungefär så.
  7. Medlem sedan
    Aug 2011
    #4
    Alltså, jag har (på nätet pratar jag om nu) blivit kallad ond, mobbare, äcklig, ful, egoistisk och allt möjligt. Men troll?...ja, kanske. Men inget som jag har lagt på minnet.
    Grattis ska man väl säga då, till den nya upplevelsen . Hoppas att du inte blev ledsen när de kallade dig så?
  8. 4
    Alltså, jag har (på nätet pratar jag om nu) blivit kallad ond, mobbare, äcklig, ful, egoistisk och allt möjligt. Men troll?...ja, kanske. Men inget som jag har lagt på minnet.
    Grattis ska man väl säga då, till den nya upplevelsen . Hoppas att du inte blev ledsen när de kallade dig så?
  9. Medlem sedan
    Nov 2015
    #5
    Haha nej jag blev inte ledsen. Jag kan bli lite matt över att det finns så många som ser vissa bidrag som en rättighet (se ovan). Men så fick man inte säga just där. Vad många epitet du samlat på dig 😀
  10. 5
    Haha nej jag blev inte ledsen. Jag kan bli lite matt över att det finns så många som ser vissa bidrag som en rättighet (se ovan). Men så fick man inte säga just där. Vad många epitet du samlat på dig 😀
  11. Medlem sedan
    Apr 2008
    #6
    en gång ska vara den första för allt. Nå, blev du förstenad när du gick ut i solen?
  12. 6
    en gång ska vara den första för allt. Nå, blev du förstenad när du gick ut i solen?
  13. Medlem sedan
    Nov 2015
    #7
    Ska gå ut och testa 😊 Tråden blev ganska snabbt stängd av admin.
  14. 7
    Ska gå ut och testa 😊 Tråden blev ganska snabbt stängd av admin.
  15. Medlem sedan
    Aug 2011
    #8
    Det är bra, skulle en ta åt sig av allt som folk (som inte ens känner en) går runt och säger så skulle en ju inte få göra annat .
    Kan tänka mig att det blev lite känsligt. Du ska inte komma där och komma och vara så tråkig så du lägger fram fakta, typ...

    Jag har blivit tillskriven även lite mer positiva epitet. Det är ju bra . Och så länge de negativa inte kommer från såna som känner mig (och vars åsikter betyder något för mig) så blir jag inte ledsen av dem.
  16. 8
    Det är bra, skulle en ta åt sig av allt som folk (som inte ens känner en) går runt och säger så skulle en ju inte få göra annat .
    Kan tänka mig att det blev lite känsligt. Du ska inte komma där och komma och vara så tråkig så du lägger fram fakta, typ...

    Jag har blivit tillskriven även lite mer positiva epitet. Det är ju bra . Och så länge de negativa inte kommer från såna som känner mig (och vars åsikter betyder något för mig) så blir jag inte ledsen av dem.
  17. Medlem sedan
    May 2004
    #9

    Haha...

    nä det har nog aldrig hänt. Däremot har jag fått heta mycket annat ibland.
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  18. 9
    Haha... nä det har nog aldrig hänt. Däremot har jag fått heta mycket annat ibland.
  19. Medlem sedan
    Dec 2005
    #10
    Nä men jag fick vara troll i en skolpjäs när jag egentligen ville vara prinsessa
  20. 10
    Nä men jag fick vara troll i en skolpjäs när jag egentligen ville vara prinsessa
  21. Medlem sedan
    Aug 2006
    #11
    Jo på sätt och vis. Det har nämligen påståtts för en del år sedan att jag ligger bakom MaryTs nick också. Och Blancas (förra året tror jag). Och nåt till som jag inte minns. Det vore väl att trolla?
  22. 11
    Jo på sätt och vis. Det har nämligen påståtts för en del år sedan att jag ligger bakom MaryTs nick också. Och Blancas (förra året tror jag). Och nåt till som jag inte minns. Det vore väl att trolla?
  23. Medlem sedan
    Aug 2013
    #12
    Det har hänt när jag har kritiserat biopsykiatrin i medicinska tidskrifter. (Brukar inte vara populärt.)
  24. 12
    Det har hänt när jag har kritiserat biopsykiatrin i medicinska tidskrifter. (Brukar inte vara populärt.)
  25. Medlem sedan
    Nov 2015
    #13
    Blir du kallad troll då ? Skönt att inte vara ensam.
  26. 13
    Blir du kallad troll då ? Skönt att inte vara ensam.
  27. Medlem sedan
    Nov 2015
    #14
    Om du hade rott i land att vara tre olika nick eller flera hade det i sig varit lite imponerande eller skrämmande kanske.
  28. 14
    Om du hade rott i land att vara tre olika nick eller flera hade det i sig varit lite imponerande eller skrämmande kanske.
  29. Medlem sedan
    Nov 2015
    #15
    Det är ju nästan samma sak.
  30. 15
    Det är ju nästan samma sak.
  31. Medlem sedan
    Nov 2015
    #16
    Du är för snäll ?
  32. 16
    Du är för snäll ?
  33. Medlem sedan
    Aug 2010
    #17
    Nättroll har jag, vad jag vet om, inte blivit kallad. Däremot har jag blivit kallad för anhängare av två stycken just på detta forum eftersom jag höll med dem i deras trådar. Vilket jag gör irl också. Tanken på att säga emot dem för att behaga övriga affare slog mig aldrig, men det kanske skulle sett bättre ut?

    Trolla på du
  34. 17
    Nättroll har jag, vad jag vet om, inte blivit kallad. Däremot har jag blivit kallad för anhängare av två stycken just på detta forum eftersom jag höll med dem i deras trådar. Vilket jag gör irl också. Tanken på att säga emot dem för att behaga övriga affare slog mig aldrig, men det kanske skulle sett bättre ut?

    Trolla på du
  35. Medlem sedan
    Nov 1998
    #18
    Nej, jag har alltid velat vara ett troll, men misslyckats.
  36. 18
    Nej, jag har alltid velat vara ett troll, men misslyckats.
  37. Medlem sedan
    Aug 2013
    #19
    Jodå, troll blir man lätt om man inte har samma uppfattning som en annan debattör.
  38. 19
    Jodå, troll blir man lätt om man inte har samma uppfattning som en annan debattör.
  39. Medlem sedan
    Aug 2011
    #20
    Du är ju verkligen så viljelös och osäker så du inte klarar av att ha egna åsikter...
  40. 20
    Du är ju verkligen så viljelös och osäker så du inte klarar av att ha egna åsikter...
Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar