saknar mode&stil!...
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Sep 2002
    #1

    saknar mode&stil!...

    ...och "dagens outfit"uppdateringar som kördes där ett tag på 00talet😊 någon här som hängde där då?
    Gav en enorm inspiration tyckte jag!
  2. 1
    saknar mode&stil!... ...och "dagens outfit"uppdateringar som kördes där ett tag på 00talet😊 någon här som hängde där då?
    Gav en enorm inspiration tyckte jag!
  3. Medlem sedan
    Jul 2003
    #2
    Jag med! Tänker ofta på det, har inte hittat någon ersättare I inspirationsväg...
  4. 2
    Jag med! Tänker ofta på det, har inte hittat någon ersättare I inspirationsväg...
  5. Medlem sedan
    Dec 2005
    #3
    Hehe... Numera helt stillöst forum.

    Du kan få min outfit ifag som inspiration. Hemsydda pyjamasbyxor och blått linne.
  6. 3
    Hehe... Numera helt stillöst forum.

    Du kan få min outfit ifag som inspiration. Hemsydda pyjamasbyxor och blått linne.
  7. Medlem sedan
    Feb 2016
    #4
    Var det en blogg eller?
  8. 4
    Var det en blogg eller?
  9. Medlem sedan
    Aug 2006
    #5
    Nej ett "snack", typ forumrubrik, här på AFF. Precis som Ordet är fritt är en, t ex.
  10. 5
    Nej ett "snack", typ forumrubrik, här på AFF. Precis som Ordet är fritt är en, t ex.
  11. Medlem sedan
    Feb 2016
    #6
    Okej tack
  12. 6
    Okej tack
  13. Medlem sedan
    Aug 2006
    #7
    Vassego
  14. 7
    Vassego
  15. Medlem sedan
    Feb 2016
    #8
    Tassaruha.
  16. 8
    Tassaruha.
  17. Medlem sedan
    Mar 2003
    #9
    Ja, det och barnkläder var det absolut roligaste snacket!
  18. 9
    Ja, det och barnkläder var det absolut roligaste snacket!
  19. Medlem sedan
    Jan 2001
    #10
    Ja, jag saknar också det snacket. Både dagens-outfit, men också sådan att man kunde skriva: jag har köpt en sådan här topp vad ska jag ha till den, eller: ska jag köpa den[länk] eller den[länk].

    Fast jag vill minnas att de sista åren som snacket fanns var aktiviteten extremt låg.
  20. 10
    Ja, jag saknar också det snacket. Både dagens-outfit, men också sådan att man kunde skriva: jag har köpt en sådan här topp vad ska jag ha till den, eller: ska jag köpa den[länk] eller den[länk].

    Fast jag vill minnas att de sista åren som snacket fanns var aktiviteten extremt låg.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar