Glass till hundar
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Nov 2015
    #1

    Glass till hundar

    Såg häromdagen att det finns ett företag som producerar glass till hundar. Det finns tyvärr ex med leverssmak.

    Kommer ni att köpa den, ni som har hund ?
  2. 1
    Glass till hundar Såg häromdagen att det finns ett företag som producerar glass till hundar. Det finns tyvärr ex med leverssmak.

    Kommer ni att köpa den, ni som har hund ?
  3. Medlem sedan
    Apr 2008
    #2
    Nä, tror inte det
    Men vår lilla pytt brukar få smaka människomat. Att få slicka tallriken är väligt mycket intressantare än det egna torrfodret. så han kan nog få lite människoglass att slicka fatet .
  4. 2
    Nä, tror inte det
    Men vår lilla pytt brukar få smaka människomat. Att få slicka tallriken är väligt mycket intressantare än det egna torrfodret. så han kan nog få lite människoglass att slicka fatet .
  5. Medlem sedan
    Aug 2011
    #3
    Hehe, nej, mina stackars hundar får inte någon leverglass. De får möjligtvis smaka på vår vanliga glass ibland, men jag köper inte någon leverglass åt dem!
  6. 3
    Hehe, nej, mina stackars hundar får inte någon leverglass. De får möjligtvis smaka på vår vanliga glass ibland, men jag köper inte någon leverglass åt dem!
  7. Medlem sedan
    Nov 2015
    #4
    Va ? Inte ens fast bägaren är nosanpassad. Fniss.
  8. 4
    Va ? Inte ens fast bägaren är nosanpassad. Fniss.
  9. Medlem sedan
    Nov 2015
    #5
    Min hårboll gillar att tugga på isbitar. Vi håller oss nog till det.
  10. 5
    Min hårboll gillar att tugga på isbitar. Vi håller oss nog till det.
  11. Medlem sedan
    Nov 2015
    #6
  12. Medlem sedan
    Aug 2011
    #7

    Är den? :)

    Efter vilken nos då undrar jag? Undrar hur en bägare anpassad efter Wilmers nos skulle se ut


    _SAM1497.jpgklar.jpgliten.jpg
    *I need some fine wine and you, you need to be nicer...*
  13. 7
    Är den? :) Efter vilken nos då undrar jag? Undrar hur en bägare anpassad efter Wilmers nos skulle se ut


    _SAM1497.jpgklar.jpgliten.jpg
  14. Medlem sedan
    Nov 2015
    #8
    Hehe nästan så att du ska mejla en bild och fråga om saken
  15. 8
    Hehe nästan så att du ska mejla en bild och fråga om saken
  16. Medlem sedan
    Feb 2016
    #9
    Jag tror de flesta hundar föredrar lever om de nu vill ha leversmak
  17. 9
    Jag tror de flesta hundar föredrar lever om de nu vill ha leversmak
  18. ÅJ67 m 3 kidz
    #10
    Hemglass säljer bl a hundglass men jag skulle inte köpa det. 120 kr för 3 glassar känns som rena rånet när man kan frysa in lite hundmat i is varma dagar och hunden blir lika glad.
  19. 10
    Hemglass säljer bl a hundglass men jag skulle inte köpa det. 120 kr för 3 glassar känns som rena rånet när man kan frysa in lite hundmat i is varma dagar och hunden blir lika glad.
  20. Medlem sedan
    Nov 2015
    #11
    Ja det är den jag menar.
  21. 11
    Ja det är den jag menar.
  22. Medlem sedan
    Mar 2003
    #12
    Jisses...Nej, jag har gjort egna men tror inte marknaden är så stor för köpeglass till hund..
  23. 12
    Jisses...Nej, jag har gjort egna men tror inte marknaden är så stor för köpeglass till hund..
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar