Förstår att folk flyger i stället
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Oct 2014
    #1

    Förstår att folk flyger i stället

    För att ta tåget. Deras slogan är verkligen inte " det fixar vi!" Utan snarare " det går inte". Att problem inte går att lösa beror bland annat att det inte finns recensenter utan bara ombud på stationen jag åker i från. Och att de inte längre går att betala mellanskillnader på tåget direkt.

    *suck*
  2. 1
    Förstår att folk flyger i stället För att ta tåget. Deras slogan är verkligen inte " det fixar vi!" Utan snarare " det går inte". Att problem inte går att lösa beror bland annat att det inte finns recensenter utan bara ombud på stationen jag åker i från. Och att de inte längre går att betala mellanskillnader på tåget direkt.

    *suck*
  3. Medlem sedan
    Apr 2008
    #2
    Ja, man undrar hur det ksn vara förenligt med några miljömål, att man gör resandet med tåg ( och lommunaltrafik i stockholm) s kompliserat att de som bsta åkrr ibösn dtar srj för det och väljet bil ostället
  4. 2
    Ja, man undrar hur det ksn vara förenligt med några miljömål, att man gör resandet med tåg ( och lommunaltrafik i stockholm) s kompliserat att de som bsta åkrr ibösn dtar srj för det och väljet bil ostället
  5. Medlem sedan
    Apr 2008
    #3
    Eller flyg
  6. 3
    Eller flyg
  7. Medlem sedan
    Mar 2003
    #4
    Åker sällan tåg men utifrån de få gångerna så känns det verkligen som kritiken är befogad. Hur kunde det gå så fel?
  8. 4
    Åker sällan tåg men utifrån de få gångerna så känns det verkligen som kritiken är befogad. Hur kunde det gå så fel?
  9. Medlem sedan
    May 2004
    #5

    Ja det är konstigt som fn att...

    tågen inte kan rulla bättre och att serviceandan har försvunnit så. Jag begriper det inte. Mycket märkligt.
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  10. 5
    Ja det är konstigt som fn att... tågen inte kan rulla bättre och att serviceandan har försvunnit så. Jag begriper det inte. Mycket märkligt.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar