Är ni snygga?
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Oct 2015
    #1

    Är ni snygga?

    Vad får ni får cred (eller vad man nu ska säga), är det för utseende eller det ni gör? Kanske både och?

    Känner ni er trygga i att åldras så utseendet förändras?
  2. 1
    Är ni snygga? Vad får ni får cred (eller vad man nu ska säga), är det för utseende eller det ni gör? Kanske både och?

    Känner ni er trygga i att åldras så utseendet förändras?
  3. Medlem sedan
    Dec 2005
    #2
    Jag får definitivt mest komplimanger för det jag gör.
    Anstränger mig måttligt vad det gäller utseende så jag tror inte heller att folk tror att jag vill ha såna komplimanger.
    Mer söt än snygg och jag tycker jag åkdras flrträffligt. Wnligt en vän är jag den som förändrats minst utseendemässigt på 25 år. Om det är bra eller dåligt vette katten.
  4. 2
    Jag får definitivt mest komplimanger för det jag gör.
    Anstränger mig måttligt vad det gäller utseende så jag tror inte heller att folk tror att jag vill ha såna komplimanger.
    Mer söt än snygg och jag tycker jag åkdras flrträffligt. Wnligt en vän är jag den som förändrats minst utseendemässigt på 25 år. Om det är bra eller dåligt vette katten.
  5. Medlem sedan
    Aug 1998
    Forumvärd
    #3

    Skrämmer vampyrer

    Nu får jag väl inte komplimanger över huvud taget men skulle det hända så är det för saker jag gör. Visst förändras utseendet i takt med att åren går men det är inget större problem.

    Vem som helst kan bli förlåten när de haft fel.
    Det svåra är att bli förlåten för att du har haft rätt!

    Värd hos Allt för Föräldrar
  6. 3
    Skrämmer vampyrer Nu får jag väl inte komplimanger över huvud taget men skulle det hända så är det för saker jag gör. Visst förändras utseendet i takt med att åren går men det är inget större problem.
  7. Medlem sedan
    Oct 2014
    #4
    jag får cred för saker jag gör och är bra på, både privat i olika områden men även på mitt jobb.
    Jag är ganska trygg i mig själv att åldras, vad ska man göra liksom det sker ju ändå!
  8. 4
    jag får cred för saker jag gör och är bra på, både privat i olika områden men även på mitt jobb.
    Jag är ganska trygg i mig själv att åldras, vad ska man göra liksom det sker ju ändå!
  9. Medlem sedan
    Nov 2015
    #5
    Hahaha nej snyggpoäng får jag aldrig bara från maken som tydligen har udda smak.
    Jag får får cred för matlagning (konstigt då jag inte är roas av det men är bra på grunderna) och för att jag kan snickra,tapetsera,måla göra tunga saker på ett sätt som ibland räknas som traditionellt manligt.
  10. 5
    Hahaha nej snyggpoäng får jag aldrig bara från maken som tydligen har udda smak.
    Jag får får cred för matlagning (konstigt då jag inte är roas av det men är bra på grunderna) och för att jag kan snickra,tapetsera,måla göra tunga saker på ett sätt som ibland räknas som traditionellt manligt.
  11. Medlem sedan
    Nov 1999
    #6
    Genom livet har jag nog snarare fått komplimanger för att jag är charmig och smart än att jag är söt eller snygg, men med åren har det blivit mer utseendekomplimanger också...

    Jag känner mig helt och hållet trygg med att åldras... Det har uppenbarligen gjort mig relativt snyggare
  12. 6
    Genom livet har jag nog snarare fått komplimanger för att jag är charmig och smart än att jag är söt eller snygg, men med åren har det blivit mer utseendekomplimanger också...

    Jag känner mig helt och hållet trygg med att åldras... Det har uppenbarligen gjort mig relativt snyggare
  13. Medlem sedan
    May 2004
    #7

    Nää är mest...

    trött, fet, luktar illa och jävligt ful. Jag skiter i det nu, får hoppas det bli bättre i nästa liv eller nåt.
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  14. 7
    Nää är mest... trött, fet, luktar illa och jävligt ful. Jag skiter i det nu, får hoppas det bli bättre i nästa liv eller nåt.
  15. Medlem sedan
    Oct 2015
    #8
    Intressanta svar, personligen är jag tacksam att jag får mycket cred för det jag gör. Det funkar att leva och inte vara snygg annat än för dem som älskar en.

    Jag fascineras av mitt åldrande. Vitgråa hårstrån och så rynkor runt ögonen....
  16. 8
    Intressanta svar, personligen är jag tacksam att jag får mycket cred för det jag gör. Det funkar att leva och inte vara snygg annat än för dem som älskar en.

    Jag fascineras av mitt åldrande. Vitgråa hårstrån och så rynkor runt ögonen....
  17. Medlem sedan
    Jul 2003
    #9
    Jo men jag är rätt snygg, och jag får en hel del komplimanger om mitt utseende. Jag är hyfsat vältränad också och brukar få komplimanger för mina muskler på gymmet och stranden. Men jag får oftare kommmentarer om att jag är smart och kompetent, och det är det jag uppskattar mest. Jagg känner mig helt trygg I åldrandet, tycker på flera sätt att jag är snyggare nu än när jag var 20 och jag är definitivt mer vältränad.
  18. 9
    Jo men jag är rätt snygg, och jag får en hel del komplimanger om mitt utseende. Jag är hyfsat vältränad också och brukar få komplimanger för mina muskler på gymmet och stranden. Men jag får oftare kommmentarer om att jag är smart och kompetent, och det är det jag uppskattar mest. Jagg känner mig helt trygg I åldrandet, tycker på flera sätt att jag är snyggare nu än när jag var 20 och jag är definitivt mer vältränad.
  19. Medlem sedan
    Apr 2008
    #10
    Ibland kan jag se en skymt av någon gammal kärring, och inte förren efter ett ögonblik inser jag att det är en spegelbild av mej, någonstan jag inte var medveten om att det fans ett fönster eller spegel
    Då känner jag mej gammal och ful.

    Jag får inte så mycket komplimanger varken för utseende eller det jag gör
  20. 10
    Ibland kan jag se en skymt av någon gammal kärring, och inte förren efter ett ögonblik inser jag att det är en spegelbild av mej, någonstan jag inte var medveten om att det fans ett fönster eller spegel
    Då känner jag mej gammal och ful.

    Jag får inte så mycket komplimanger varken för utseende eller det jag gör
  21. Medlem sedan
    Nov 2007
    #11
    Jag får cred för både utseende och det jag gör.....oftast får jag cred för min humor och energi.
    Fast jag hör oftare att jag är sexig än snygg.....vilket jag tror stämmer!
    Jag har lite utseendenoja, känner mig inte helt bekväm i mitt åldrande.
    Gillar inte riktigt mina rynkor
  22. 11
    Jag får cred för både utseende och det jag gör.....oftast får jag cred för min humor och energi.
    Fast jag hör oftare att jag är sexig än snygg.....vilket jag tror stämmer!
    Jag har lite utseendenoja, känner mig inte helt bekväm i mitt åldrande.
    Gillar inte riktigt mina rynkor
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar