Hjälp att tyda?:(
Gravidsnack
  1. Medlem sedan
    Jul 2014
    #1

    Hjälp att tyda?:(

    Hej!
    Är på bim+3 idag.
    Har symptom som ont i brösten, MASSOR med synliga blodkärl över hela bröstet, spytt, ont i ryggslutet, knutar i brösten mm..
    Kunde inte hålla mig och testade igår EM, såklart inget plus.
    Testade imorse med morgonurin och fick ett svagt svagt plus utan tvekan, svårt att få på kort och syns betydligt bättre i verkligheten, men eftersom det är svårt att fatta så började jag tveka mer och mer och vet inte alls om jag är gravid
    Strecken var som sagt svagt men det var ett plus, syns det eller är det spökstreck?
  2. 1
    Hjälp att tyda?:( Hej!
    Är på bim+3 idag.
    Har symptom som ont i brösten, MASSOR med synliga blodkärl över hela bröstet, spytt, ont i ryggslutet, knutar i brösten mm..
    Kunde inte hålla mig och testade igår EM, såklart inget plus.
    Testade imorse med morgonurin och fick ett svagt svagt plus utan tvekan, svårt att få på kort och syns betydligt bättre i verkligheten, men eftersom det är svårt att fatta så började jag tveka mer och mer och vet inte alls om jag är gravid
    Strecken var som sagt svagt men det var ett plus, syns det eller är det spökstreck?
  3. Medlem sedan
    Jul 2014
    #2
    Hur lägger man upp bilder??
  4. 2
    Hur lägger man upp bilder??
  5. Medlem sedan
    Aug 2016
    #3
    Mitt var också jättesvagt i början men gjorde flera stycken där det sändes tydligare ��
  6. 3
    Mitt var också jättesvagt i början men gjorde flera stycken där det sändes tydligare ��
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar