Resttips fläskkött
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Nov 2015
    #1

    Resttips fläskkött

    Ni kanske redan har full koll på detta men det hade inte jag så nu delar jag med mig.
    Igår åt vi helstekt (i ugn) fläskfilé. Tyvärr blev den lite övergrillad och seg. Detta i kombination med svingod förrätt gjorde att det blev en massa tuggummi-kött kvar. Det gör ont att slänga ett kilo svensk fläskfile så jag chansade och provade att göra pulled pork på alltihop och tänkte att allt jag har att förlora är lite lök och barbecuesås.
    För att göra en lång historia lite kortare så blev det väldigt bra och gott. Det funkar alltså även på tillagat kött. Slut på tips.
  2. 1
    Resttips fläskkött Ni kanske redan har full koll på detta men det hade inte jag så nu delar jag med mig.
    Igår åt vi helstekt (i ugn) fläskfilé. Tyvärr blev den lite övergrillad och seg. Detta i kombination med svingod förrätt gjorde att det blev en massa tuggummi-kött kvar. Det gör ont att slänga ett kilo svensk fläskfile så jag chansade och provade att göra pulled pork på alltihop och tänkte att allt jag har att förlora är lite lök och barbecuesås.
    För att göra en lång historia lite kortare så blev det väldigt bra och gott. Det funkar alltså även på tillagat kött. Slut på tips.
  3. Medlem sedan
    Oct 2015
    #2
    Tackar för fint tips!
  4. 2
    Tackar för fint tips!
  5. Medlem sedan
    Apr 2008
    #3
    Och jag läste fel, och trodde du undrade om fläsktips när du var ute och reste

    pulled pork har jag ingen susning om hur man gör
  6. 3
    Och jag läste fel, och trodde du undrade om fläsktips när du var ute och reste

    pulled pork har jag ingen susning om hur man gör
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar