Blod. Någon som klarat grav ändå??:(
Gravidsnack
  1. Anonym
    #1

    Blod. Någon som klarat grav ändå??:(

    Jag plussade ett svagt svagt pluss imorse, men både jag och sambo såg det, plusset.
    vi har gottat oss ordentligt i detta under dagen och blev otroligt lyckliga,
    Går på toa ikväll och det kommer blod, helt förstörd.
    Finns det någon som börjat blöda efter ni plussat?? Har det gått bra
    eller är det kört ?
  2. 1
    Blod. Någon som klarat grav ändå??:( Jag plussade ett svagt svagt pluss imorse, men både jag och sambo såg det, plusset.
    vi har gottat oss ordentligt i detta under dagen och blev otroligt lyckliga,
    Går på toa ikväll och det kommer blod, helt förstörd.
    Finns det någon som börjat blöda efter ni plussat?? Har det gått bra
    eller är det kört ?
  3. Anonym
    #2
    Citat Ursprungligen postat av Anonym Visa inlägg
    Jag plussade ett svagt svagt pluss imorse, men både jag och sambo såg det, plusset.
    vi har gottat oss ordentligt i detta under dagen och blev otroligt lyckliga,
    Går på toa ikväll och det kommer blod, helt förstörd.
    Finns det någon som börjat blöda efter ni plussat?? Har det gått bra
    eller är det kört ?
    Hej

    Jag har haft blödningar i vecka 12 färsk blod det kom som från en kran engång sen har jag haft en vecka i sträck små blödningar på morgonen men klarat mig både jag och bebisen är i vecka 16 nu men oro finns.Har hört att blödningar förekommer när man är gravid jag hade inga värkar så det va ingen fara ringa till BM och kolla lycka till
  4. 2
    Citat Ursprungligen postat av Anonym Visa inlägg
    Jag plussade ett svagt svagt pluss imorse, men både jag och sambo såg det, plusset.
    vi har gottat oss ordentligt i detta under dagen och blev otroligt lyckliga,
    Går på toa ikväll och det kommer blod, helt förstörd.
    Finns det någon som börjat blöda efter ni plussat?? Har det gått bra
    eller är det kört ?
    Hej

    Jag har haft blödningar i vecka 12 färsk blod det kom som från en kran engång sen har jag haft en vecka i sträck små blödningar på morgonen men klarat mig både jag och bebisen är i vecka 16 nu men oro finns.Har hört att blödningar förekommer när man är gravid jag hade inga värkar så det va ingen fara ringa till BM och kolla lycka till
  5. Medlem sedan
    Aug 2016
    #3
    Jag har blött lite vid tre olika tillfällen runt vecka 6-10 är nu i vecka 26 och allt verkar normalt med ärtan där inne. Min BM sa till mig att små blödningar inte alls är ovanligt i tidig graviditet. Mina blödningar var troligen slemhinnorna i slidan som blödde lite.
  6. 3
    Jag har blött lite vid tre olika tillfällen runt vecka 6-10 är nu i vecka 26 och allt verkar normalt med ärtan där inne. Min BM sa till mig att små blödningar inte alls är ovanligt i tidig graviditet. Mina blödningar var troligen slemhinnorna i slidan som blödde lite.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar