Glad, gymnasieantagning för dottern
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    May 2004
    #1

    Glad, gymnasieantagning för dottern

    Äntligen idag blev gymnasieantagningen klar för yngsta dottern, hon kom in på sitt första hands val, hon kom in på Natur & Äventyr på Realgymnasiet, nu kan hon slappna av och njuta av sommaren!
  2. 1
    Glad, gymnasieantagning för dottern Äntligen idag blev gymnasieantagningen klar för yngsta dottern, hon kom in på sitt första hands val, hon kom in på Natur & Äventyr på Realgymnasiet, nu kan hon slappna av och njuta av sommaren!
  3. Medlem sedan
    Apr 2000
    #2
    Hurra, vad roligt! Grattis till dottern. Så skönt att den biten är över. Vi fick resultaten i går, och även här känns det som sommarlovet börjat på riktigt nu (min dotter kom också in på sitt förstahandsval).
  4. 2
    Hurra, vad roligt! Grattis till dottern. Så skönt att den biten är över. Vi fick resultaten i går, och även här känns det som sommarlovet börjat på riktigt nu (min dotter kom också in på sitt förstahandsval).
  5. Medlem sedan
    Nov 2000
    #3
    Härligt, grattis till henne!
  6. 3
    Härligt, grattis till henne!
  7. Medlem sedan
    May 2004
    #4
    Grattis till din dotter också!
    Jo det känns som en vinst att hon kom in på sitt förstahandsval, mtp hur jobbigt hon har haft och hur mycket hon (och skolan) har slitit för detta!
  8. 4
    Grattis till din dotter också!
    Jo det känns som en vinst att hon kom in på sitt förstahandsval, mtp hur jobbigt hon har haft och hur mycket hon (och skolan) har slitit för detta!
  9. Medlem sedan
    Apr 2000
    #5
    Exakt så känner jag också, allt slit lönade sig.
  10. 5
    Exakt så känner jag också, allt slit lönade sig.
  11. Medlem sedan
    Oct 2006
    #6
    Vad skönt, grattis!
    Det är ju lättare för dem om de är intresserade av programmet de kommer in på.
    Heter det linje eller program nuförtiden förresten?
  12. 6
    Vad skönt, grattis!
    Det är ju lättare för dem om de är intresserade av programmet de kommer in på.
    Heter det linje eller program nuförtiden förresten?
  13. Medlem sedan
    Oct 2015
    #7
    Så skönt med besked!

    Vi fick besked för ngn dag sedan att sonen klarat "auditionen" och ska få ha extra musikval under sina tre år på natur.
  14. 7
    Så skönt med besked!

    Vi fick besked för ngn dag sedan att sonen klarat "auditionen" och ska få ha extra musikval under sina tre år på natur.
  15. Medlem sedan
    Nov 2007
    #8
    Åhh så roligt...... Det programmet verkar spännande. Har själv en dotter som går natur inriktning djur.
    Hon börjar 3:an till hösten och trivs jättebra.
    Åkte på praktik till Irland i våras och sen blir det Sydafrika nästa vår.
    Äventyr åker också på utlandspraktik va??

    Ovanpå utlandsresorna får de se och uppleva nationalparker och annat skoj och lärorikt, fantastisk möjlighet.
  16. 8
    Åhh så roligt...... Det programmet verkar spännande. Har själv en dotter som går natur inriktning djur.
    Hon börjar 3:an till hösten och trivs jättebra.
    Åkte på praktik till Irland i våras och sen blir det Sydafrika nästa vår.
    Äventyr åker också på utlandspraktik va??

    Ovanpå utlandsresorna får de se och uppleva nationalparker och annat skoj och lärorikt, fantastisk möjlighet.
  17. Medlem sedan
    Apr 2001
    #9
    Så skönt för både sin och Anne m 2 familj, grattis till er båda!
  18. 9
    Så skönt för både sin och Anne m 2 familj, grattis till er båda!
  19. ÅJ67 m 3 kidz
    #10
    Så skönt, grattis till dottern .
  20. 10
    Så skönt, grattis till dottern .
  21. Medlem sedan
    Apr 2008
    #11
    Grattis till dottern

    Jodå, jag loggade in vid 7 på morgonen den 29:e för att kolla, och så väckte jag dotter och meddelade att hon kommit in. Visserligen inte på förstavalet, utan på 2:a, men det visste vi egentligen redan om, det var skyhöga intagningspoäng på förstavalet. Och ska jag vara ärlig så är ajg lite glad för det, förstavalet ligger mycket längre bort, resväg på över en timme enkel . Så jag är så glad, så glad
  22. 11
    Grattis till dottern

    Jodå, jag loggade in vid 7 på morgonen den 29:e för att kolla, och så väckte jag dotter och meddelade att hon kommit in. Visserligen inte på förstavalet, utan på 2:a, men det visste vi egentligen redan om, det var skyhöga intagningspoäng på förstavalet. Och ska jag vara ärlig så är ajg lite glad för det, förstavalet ligger mycket längre bort, resväg på över en timme enkel . Så jag är så glad, så glad
  23. Medlem sedan
    Apr 2000
    #12
    Vad roligt att det gick bra! Och resväg är en nog så viktig parameter.

    Jag hade nästan hoppats på andrahandsvalet också, är litet rädd att den skolan hon kom in på är för pluggig och att det är för fokuserat och ambitiöst eftersom alla har skyhöga poäng. Men hon blev så glad och lättad över att komma in på förstahandsvalet att glädjen smittade av sig.
  24. 12
    Vad roligt att det gick bra! Och resväg är en nog så viktig parameter.

    Jag hade nästan hoppats på andrahandsvalet också, är litet rädd att den skolan hon kom in på är för pluggig och att det är för fokuserat och ambitiöst eftersom alla har skyhöga poäng. Men hon blev så glad och lättad över att komma in på förstahandsvalet att glädjen smittade av sig.
  25. Medlem sedan
    Feb 2000
    #13
    Grattis till dottern! Härligt att hon kan njuta av sommarlovet.

    Min son längtar till måndag så hans sommarlov börjar på riktigt. Han jobbar t o m imorgon. Han har varit ung ledare på sommarkonfa.
  26. 13
    Grattis till dottern! Härligt att hon kan njuta av sommarlovet.

    Min son längtar till måndag så hans sommarlov börjar på riktigt. Han jobbar t o m imorgon. Han har varit ung ledare på sommarkonfa.
  27. Medlem sedan
    Feb 2000
    #14
    Grattis även till din dotter. Hoppas att ni får njuta av sommarlovet och att det blir bra i den nya skolan!
  28. 14
    Grattis även till din dotter. Hoppas att ni får njuta av sommarlovet och att det blir bra i den nya skolan!
  29. Medlem sedan
    Apr 2000
    #15
    Tack
  30. 15
    Tack
  31. Medlem sedan
    Apr 2000
    #16
    Tack!
  32. 16
    Tack!
  33. Medlem sedan
    May 2004
    #17
    Grattis till din dotter, jo resväg spelar in, då det tar både tid och kraft.
  34. 17
    Grattis till din dotter, jo resväg spelar in, då det tar både tid och kraft.
  35. Medlem sedan
    May 2004
    #18
    Tack till alla, dottern är förväntansfull inför hösten.
    Dock ska hon iväg på två läger först i sommar, dels ett ridläger och sedan ett äventyrsläger.
  36. 18
    Tack till alla, dottern är förväntansfull inför hösten.
    Dock ska hon iväg på två läger först i sommar, dels ett ridläger och sedan ett äventyrsläger.
  37. Medlem sedan
    Nov 1999
    #19
    Vad roligt att hon kom in.
    Min dotter kom med in på första hands valet.
  38. 19
    Vad roligt att hon kom in.
    Min dotter kom med in på första hands valet.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar